Procrastination queen

Monday, October 03, 2016

Právě jsem se přesvědčila, že dokonale dokážu prokrastinovat celej svůj život. Odkládám i věci, co maj bejt zábava, který mi netrhaj žíly a do kterejch bych měla bejt tim pádem celá hrrr. Ale já radši ležim a nedělám nic. Jen snim o dokonalym světě, kterejch bych klidně mohla žít, kdybych nebyla tak neskutečně lína. 

Jak se to stane, že se narodí někdo tak ctižádostivej, co neposedí na místě a když se pro něco nadchne, jde i přes mrtvoly, a pak existuje někdo (idiot jako já), co je prostě tak strašně línej udělat cokoliv? I si jenom podat hrnek z poličky nad hlavou? Tohle mi hlava nebere, ještě když k tomu připočtu geny svý matky, která nezná význam slova odpočinek. Opět mi jako odpověď vychází adopce, ale to jí neřikejte. 

Zdroj: weheartit.com
Myslim že Ludwig by se radši zabil, než by přihlížel, jak mu ničim skóre vyléčenejch prokrastinátorů. Ještě že neví, že existuje nějaká Helena, co četla jeho knížku dvakrát a ani jednou si nebyla schopná vytisknout buzerlístek. Otázka zní: dá se ale s timhle v mejch pětadvaceti letech ještě vůbec něco dělat? 

Já fakt nevim. 

Tak radši postuju soutěžní recept, co jsem o dva dny nestihla přihlásit, protože jsem to klasicky odkládala, až bylo po srandě. 
------

Helouvínský dýně 

INGREDIENCE: 
  • listový těsto
  • plechovka loupaných rajčat
  • cibule
  • česnek
  • kečup nebo rajčatovej protlak
  • červená paprika
  • sůl a pepř
  • provensálský koření 
  • vajíčko nebo olej na potření
+ cokoli vás napadne - sýr, šunka, kukuřice, whatever..

Listový těsto rozválíme (doporučuju koupit už rozválený, ušetří to pár minut života) a vykrajujem libovolný scary tvary. Já použila skleničku na dýni a "netopýry" vzala bajvoko nožem. 

SMĚS. Na pánvičce jsem zesklovatěla cibulku, přidala na kostičky nakrájenou červenou papriku a chvíli dusila. Pak jsem přidala loupaný/krájený rajče a podlila to šťávou z konzervy. Přidala jsem kečup na chuť (budiž mi fitness bůh tuhle prasárnu odpustí), prolisovaný česnek a koření. 

Na kolečko dýně jsem naplácla jednu lžíci směsi (nevegani přidaj sýr, salám), přiklopila dalším kolečkem těsta s vykrojenym xichtem a okraje uhňácala vidličkou. Pak už stačilo jen velevýtvory potřít rozšlehanym vajíčkem a šup s tim do trouby na 20 minut na 180°.

Netopýry jsem jen potřela vajíčkem a posypala černým sezamem.


Uznávám, je to dost creepy. Nevim, jestli jsem víc debil na pohyb v kuchyni nebo focení jídla, každopádně v tomhle případě to snad i hnusně vypadat má. Helouvín, víš jak. 

Prokrastinujete?

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. tak tohle už jsem dávno vzdala. proč se donekonečna trápit? prostě jsem se smířila s tim, že všechny ty věci co "chci dělat" vlastně zas až tak moc dělat nechci. učit se franzousky? to fakt?! a proč vlastně? jo, je to hezkej jazyk, ale to je všechno. nemám sebemenší motivaci se to učit. ze všeho nejvíc se nechci do ničeho nutit a dělat něco i když se mi nechce. to je strašně nepříjemný! ti říkám, velká úleva, říct si, že to ve skutečnosti nechceš! že nemusíš nic. až fakt budeš mít tu potřebu, tak se pro ten hrnek natáhneš. si představ ty stáda lidí, co se od rána do večera bičujou podle Ludwigova návodu a furt se za něčím ženou. děsivá představa, ne? vedle toho ta pohodička v posteli s knížkou a hrnkem čaje v ruce (nebo na poličce jak chceš). co je lepší? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nééé, na Tebe jsem spolíhala!! Doufala jsem, žes prozřela a já mam tim pádem taky naději :D Sakra. No jasně, že máš pravdu.. když já se jenom bojim, že tu bakalářku zas budu psát poslední tejden před odevzdánim a budu si trhat vlasy a strašně se nenávidět. Fů, no tak já si jdu holt pustit další díl Bones :))

      Delete
    2. no, takovýhle nepříjemný povinnosti samozřejmě bolej nejvíc. ale já když jsem chodila poslední roky na vošku, tak jsem se prostě smířila s tim, že se učit včas prostě nebudu. takže jsem k tomu sedla až na poslední chvíli a o to to bylo efektivnější, že jsem věděla, že teď musim makat a že to jinak nejde!
      kdy to máš odevzdat?

      Delete
    3. Až za začátku prosince právě, o to hůř se k tomu dokopávám :D Jop, s tim jsem se taky smířila - můj mozek hlavně pracuje stylem, že neudrží informaci dýl jak tejden, takže učit se dřív než na poslední chvíli pro mě nemá vůbec smysl..

      Delete
  2. Já prokrastinuju strašně:D dokonce jsem na téma prokrastinace psala minulý rok seminární práci do společenských věd a dostala jsem se s ní až do okresního kola SOČky:D ale třeba právě te%d prokrastinuju od pracovních a úklidových povinností:D děs! jinak ty dýně jsou super!

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju za tenhle komentář, aspoň si nepřipadám tak nemožně sama :D

      Delete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *