Mint weekend market | Praha

Tuesday, October 04, 2016

Sobota. 

Vstávačka v 11, k tomu lívance do postele a další díl seriálu. Po čtvrtym dílu někdy v půl druhý jsem si začala přidat už trochu divně a tak se moje pozornost zaměřila na životně důležitou otázku - co se zbytkem dne? A moje věrný citybee mě, tak jako vždy, nenechalo ve štychu a vymyslelo mi návštěvu Mint Weekend Marketu.

Co to je? první pražský pravidelný trh s módou, designem, jídlem, kávou, knihami a bio kosmetikou
Kdy to je? každou sobotu až do 17. 12. 2016
Kde to je? v Pražské tržnici v hale 13 (mapa)

Takže jsem sbalila Farese (ne, neni to pes) a donutila ho jít to se mnou prubnout. Musim říct, že hala č. 13 je dost skromný [čti malý] místo a upřímně jsem to čekala teda o dost větší. Celý to bylo dost komorní a vůbec mi to přišlo tak nějak "nezabydlený". Ale je možný, že s nadcházejícíma sobotama a obměněnejma prodejcema se celková atmosféra zvedne na jinej level.

Nicméně i mezi první sešlostí jsem si našla svoje oblíbence: 

  1. N2ice Crem - naprosto super zmrzlina udělaná z ničeho a tekutýho dusíku přímo před váma (otázka, která mi do teď vrtá hlavou, ale bojim se kamkoli podívat - jak moc nezdravá pro tělo tahle věc je?). jako správnej alkáč jsem si dala Aperolovou. mňam.
  2. Malá šperkárna, jejíž jméno si klasicky nepamatuju a ani jsem to nikde zpětně nevypátrala. ale ukořistila jsem tu uplně super kulatý pecky ala cupcake za 60,-
  3. Kosmetika hrou - moje must have zastávka. už z programu jsem věděla, že se tu budou patlat houm mejd zubní pasty, takže jsem samozřejmě musela přidat. a při mý smůle jsem při tom byla i oficiálně zvěčněná #životblogerkylevelmilion

Zdroj fotografií: Mint Market
Pořadatel: MINT
Více informací naMint Weekend Market

V příštim článku chystám recept na zubní pastu (máme to dovolený a ty chytřejší z vás to stejně můžou najít hned teď na stránkách kosmetika hrou ;)) a skromnou recenzi, jak je se moje papula cejtí po prvních čištěních. Tak se buď těšte, děste nebo stay nezaujatý. 


Byli jste na zahájení marketu nebo se teprve chystáte/nechystáte?


You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Juu, to vypadá skvěle!! Příště můžem zajít spolu.

    ReplyDelete
  2. Škoda, že mám prahu tak daleho a že něco takového není v Brně nebo Ostravě:/

    www.double-claire.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Třeba je, kdo hledá najde, nevzdáve to ;) a nebo si jednu sobotu udělej výlet do Prahy :)

      Delete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *