Bye bye September..

Sunday, October 02, 2016

Welcome October! 

Napsala bych zase surprise me, ale mam tak předvídatelnej život, že přesně vim, co se stane. 

Ale to mi depresi nepřivodí, jelikož je tady P-O-D-Z-I-M (a část přijatelný zimy), říjen, listopad, prosinec, tři měsíce mýho naprostýho štěstí! Už jsem to zmiňovala několikrát, že neznám jinýho psychopata, co by tohle období prožíval jako já. Miluju, jak se dny zkracujou, miluju tu večerní tmu. To sychravý počasí, který bez výčitek trávim v posteli s knížkou, horkym čajem a štrůdlem na klíně. Nebo koukám na filmy, sjíždim seriály díl za dílem. V naprostý blaženosti. 

Ale neni to jen o válečkách v peřinách. Je to i o dýňovym latté ze Starbucksu, který se stalo mojí srdcovkou před dvěma rokama v Budapešti, o burčáku, barevnym listí, huňatejch šálách a teplejch pletenejch ponožkách, o vánočních přípravách a vůně skořice. 

Tak tě teda vítám říjne. Buď, prosim, skvělej jako vždy!

Zdroj obrázku: weheartit.com

SEPTEMBER IN PICTURES

(s kym jsem kámoš na instagramu, sdílel moje září se mnou :))


01. CAORLE. léto jsem tentokrát zakončila výletem do Itálie, kterej byl naprostá pecka. jedno z míst, který jsme při cestě navštívili, bylo právě přímořské letovisko Caorle.

02. VINOBRANÍ. na Prařskym hradě. ani letos nezklamalo, Tanzberg je navždy mojí srdcovkou ♥

03. LAGO DI GARDA. naprostá fascinace tímhle italskym jezerem. krásný letoviska, krásná aktivní dovolená. krásný místo pro výletování, krásný hory všude, krásná, čistá a osvěžující voda. 

04. RICHTEROVA VILA. vinobraní opět s výhledem na Prahu. jedno z posledních, co jsem v září stihla. s překvapivym koncem. 

05. MONTE BALDO. Lago di Garda zas a znova. Je to strašně fotogenický místo. s fotogenickym klukem, kterýho musim dostat z hlavy, hned. 

06. VERONA. a jejich skvělej kopeček pistáciový zmrzliny. 

07. TERIBEAR. nevim, jak mě napadlo, že zrovna já půjdu na charitativní akci, kde se běhá, ale šla jsem. a vyběhala jsem skoro litr. a překonala svojí hranici. jupíí. 

08. TORBOLE. první pohled na jezero po příjezdu. z tý krásy se mi chtělo až brečet nebo co.

09. KRÁTKOVLASATÁ. krátký vlasy, dlouhej rozum. nutně to potřebuju! 

------

Jaký bylo vaše září? A co říjen, těšíte se? 

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. u mě to začíná už když začne září. je to první podzimní měsíc, léto pomalu končí a co nevidět se začne ochlazovat a já zase vytáhnu kabáty a vůbec všechno to (pod)zimní oblečení a to mě baví daleko víc než v oblíkat se do něčeho v létě, prostě se v tom člověk schová a cejtí se líp. podzim je mý nejoblíbenější období asi pro podobný důvody, o kterejch píšeš. až na dýňový latté. to jsem zkusila jednou jedinkrát před lety, protože jsem chtěla vědět, co na tom všichni tak milujou, a bohužel jsem ho ani nedopila, jak mi to nechutnalo. já si ujíždím na sojovým s vanilkou, jiný nemá šanci.
    kromě seriálů jsou to u mě knihy. mám v plánu si koupit báječnej žlutej ušák z ikey, ve kterým chci s knihou v ruce a horkým čajem v druhý strávit celou dlouhou zimu, dokud venku tráva zase nezezelená.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já měla letos září ještě dost koupací a opalovací, tak ho nepočítám :D Ale jinak přesně, miluju to vrstvení oblečení a zachumlanej krk v šále :)
      Všichni pijou dýňový latté? Tak to jsem zklamaná, nejsem ráda členem davový akce. Ale milovat ho nepřestanu, asi víc jak chuť mam ráda tu nostalgickou vzpomínku na podzimní Pešť :)

      Tak nám přeju hodně prozevlenejch večerů s knížkou a čajem!

      Delete
  2. To nadšení ti maximálně závidim. Sice jsem se naučila mít ráda i sychravý počasí (a celkem mi to jde, ale jen z tepla domova, protože jinak mi je zima a nesnáším navlíkání se do více jak 1 vrstvy oblečení, protože je mi pak všude vedro a venku mrznu).
    Dýňový latté neochutnám, jelikož ho nedělají vegan, ale Starbucksový kafe stejně nemám ráda, takže uvažuju o homemade verzi. No a ostatní body tvého říjnového opojení mě taky nějak nerajcujou. Válení se doma v dece je fajn, ale já se válim celoročně. :D Takže thumbs up za tvůj přístup. Mně říjen zatím přinesl jen boj s nějakým virem, který zatím prohrávám. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je v pohodě, já si zvykla, že jsem téměř jedinej magor, co si to užívá, zatimco jsou ostatní otrávený :D Ve staru nemaj žádný kafe uplně vegan, i když je se sojovym mlíkem, co? No jo, budu s tim muset žít, já jejich kafe miluju, nejlepší je z Peru, doma čerstvě namletý, mňám!

      Tak to zvládni holko, uvidíš, že s úsměvem na tváři, to půjde samo. Můžem jít skákat do kaluží (až si koupim holiny)!

      Delete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *