Když už ti cuketa leze krkem..

Thursday, September 01, 2016

... a Ty přemejšlíš, co dalšího bys měl udělat s tou tří kilovou nádherou, aby se příroda nenasrala. Takže jí krásně a jednoduše nastrouháš, smícháš s pár dalšíma supr fůds a upečeš buchtu. Ízy špízy. 

Jo a taková věcná - nesabotujte recept hned jak uvidíte všechny ingredience. Normální homo sapiens má všechno tohle obvykle doma. 

INGREDIENCE: 

  • jedna menší, půlka větší nebo třetina obří cukety
  • 2 takakorát jabka
  • 1 hrnek mouky (nechávám prostor pro fantazii intolerantů / já měla pohankovou)
  • 1 hrnek ovesných vloček
  • 1/2 hrnku kakaa
  • 1/2 hrnku tmavýho cukru
  • 2 lžičky skořice
  • 1 PL prdopeče (ne vyprchanýho, jako jsem měla já, prosim pěkně)
  • 1 hrnek oleje
  • 1 hrnek rostlinnýho mlíka
  • špetka soli
  • 1 lžička vanilkovýho aroma 
  • trocha vody
V míse si smícháme prosetou mouku, vločky rozmašírovaný v robotu na ovesnej prach, kakao, cukr a skořici. Přidáme mlíko, olej, špetku soli a vanilkový aroma a pořádně promícháme. Pak už jen vmícháme nahrubo nastrouhanou cuketu a jablíčka a ředíme vodou do potřebný tekutý konzistence. Nakonec to všechno vykydnem na pečícim papírem vyloženej hlubší plech a pečeme při 180° cca 45 minut nebo jak poručí špejle. Vychladlou buchtu můžeme sežrat samotnou nebo jí ještě vyšperkovat nějakou pikantní (čti kyselou, výraznou) marmeládou - já vsadila na domácí meruňkovou od Lucie a posypala kokosem. 

Nebe v papule! 
Teda kdyby ta buchta neměla na vejšku 2 milimetry, fakt díky prášku na pečení bez fosfátů!

4 COMMENTS

  1. To je nápad! Všechny ingredience mám, takže se do toho taky asi půstím. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podej report o výsledku ;) Já to asi příště zkusim jako muffiny..

      Delete
  2. Priznam se ze jsem cuketu snad v zivote nemela :D ale tohle bych hned dala! mnam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fakt? Do teď jsem si neuměla představit člověka, co by nikdy nejedl cuketu :D Tak jí zkus nasladko, ať se zbavíš svého cuketového panenství :D

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *