Den šestý: Stav

Tuesday, September 20, 2016

Z tohodle žánrovýho tématu jsem sice uplně vypadla, ale když už jsem začala, nebudu ho jenom tiše sabotovat. Nicméně nebude to žádná kvalitní textovina, neb motto krátký vlasy dlouhej rozum se zatim ještě plně neprojevilo.

Uplně nevim, o čem to mělo bejt, asi o momentálnim rozložení mysli. Já to ale shrnu, aby se žádnej ze stavů necejtil opomenutej. 

  • Stav vědomí: tělem přítomná, duchem mimo
  • Válečný stav: nastává v případě, že můj přeskvělej srdeční sval nekomunikuje s mozkem a dělá mi guláš v emocích, myšlenkách, názorech a náladách. Zatracenej orgáne!
  • Výjimečný stav:  bejvala každá minuta s beloved ones
  • Zdravotní stav: u mě dobrý
  • Psychický stav: pracuju na vyrovnanosti, spokojenosti a optimismu, fakt že jo! A nemůžu za to, že mi to spotify kazí plejlistem "Life sucks", fakt že ne.
  • Tkalcovský stav: nevlastnim 
  • Stav ohrožení: značí blížící se státnice
  • Fyzický stav: v rekonstrukci
  • Stav nebezpečí: zažívám občas v MHD
  • Mimořádný stav: prožívám pokaždý, když sežeru něco sladkýho (nejlíp co kamarádí s čokoládou)
  • Technický stav: udržovaná
  • Aktuální stav: jsem trochu smutná ze svý hloupý slabosti, ale asi víc veselá, že jsem dneska splnila jednu položku z tu dů listu (a to jsem si myslela, že je to utopie. kdo uhodne, co to je?)

V jakym se nacházíte vy právě teď?

zdroj: weheartit.com

8 COMMENTS

  1. Abych byla upřímná, můj stav: přemýšlím, co dál se životem a která práce by mě doopravdy bavila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tenhle stav naprosto sdílím, taky nějak nevím co se sebou..

      Delete
  2. Stav "nevím co se sebou dál", je asi problém naší generace (možná to byl problém i těch dřívějších, who knows; nebo jsme jen zmlsaný z našeho pohodlí). Nicméně jsem si řekla, že si budu užívat obyč věcí, takže plánuju další výlety a koncerty (už jich mám letos pár za sebou) a pracuju s tím vnitřkem a duší, čímž by se snad měl vyřešit ten first world problem. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tleskám a fandím, taky jdu pracovat se svou duší :D

      Delete
  3. Replies
    1. Melancholie je taky hezká, jen se to nesmí přehánět aby z melancholie nebyla deprese ;)

      Delete
  4. Tak hlavně že si nezapomněla na ten tkalcovský stav :D alespon že nejsi v jiném stavu :D Co se týče mě, asi bych se přidala k tvrzení "nevím co se sebou" i když po pracovní stránce ne, tam je to úplně super. Hmmm asi na mě jde s příchodem podzimu depka nebo co, bleee :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :DDDD bez tkalcovskýho stavu by to nešlo a ten jináč - DÍKY BOHU! Ty jo, tak to máš na jednu stranu fajn, protože u mě je největší peklo ta práce. Absolutně netušim, co budu dělat.. Taky je dost možný, že mi jednou rupne v bedně a jednoho dne se objevim u tebe v UK s vidinou lepších zítřků :D

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *