Pozkouškový

Sunday, February 22, 2015

Tohle zkouškový byl jeden velkej hnus.
Jela jsem na sto deset procent, dala bez jedný všechny zkoušky a teď, o tejdeních prázninách mezi semestrama, bych měla kurva slavit. Ale ten naspídovanej režim si holt vybral svojí daň a udělal ze mě totální trosku. Takže když zrovna neusínám za chůze, usínám s telefonem u ucha a vínem v ruce v totálně kryploidní poloze na gauči, po hodině se budim a s hrbem a politym tričkem odcházim do postele. 

Volnej víkend po půl roce jsem tak rozhodně strávit nechtěla, takže jsem v sobotu i přes strašnou kocovinu vyrazila do ulic. Jenom debil si může na sobotní ráno naplánovat bělení zubů, takže to, co jsem si plánovala jako relax, bylo fakt za trest. Vstávání po třech hodinách spaní a cesta narvanou tramvají (kam sakra všichni v sobotu ráno jezděj, když maj chrápat?) mě odrovnali hned z kraje, neustále se točící hlava tomu nepomáhala. Nejhorší na tom byla moje neschonost odpovědět si na otázku, jestli se točí ten lustr nade mnou nebo můj mozek. Do teď to nevim.

Dalšim bodem programu byla trocha kultury v podobě Holiday World, kam jsem propašovala společně s matkou. Snažila jsem se klást podmínky jakože žádný katalogy od konkurenčních cestovek a žádný katalogy vůbec. Pak jsem trochu vyměkkla a změnila to na katalogy ano, ale poneseš si je sama. A po třech hodinách jsem odcházela se čtvyřma narvanejma taškama a spokojenou matkou v závěsu. Za odměnu jsem dostala na náplavce vegetariánskou buchtu a tím byl sobotní den završen. No a dnešek jsem strávila zalezlá v posteli a vylezlá v kině na animáku o nafukovacim zdravotnim bratrovi. Po dlouhý době úspěch, tleskám si!


A jaký byl váš víkend?

4 COMMENTS

  1. Můj víkend byl jako vždycky. Troskovej.
    Peckovej styl psaní, ještě se vrátím! Paráda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakto že troskovej? Příští bude lepší, uvidíš! :)

      Delete
  2. Hurá, článek plný sarkasmu a až ostré reality,takové mám nejradši.:D
    Gratuluji ke zkouškovému a také k tomu, že jsi mě totálně dopředu vyděsila, co mě příští rok čeká :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sakra, to jsem nechtěla, promiň! I když ono je lepší vědět, co tě čeká, než spadnout do vysokoškolskýho bahna jako já. :D

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *