Poslední ohlídnutí

Thursday, January 01, 2015


Jak už jsem řekla, rok 2014 byl ohromě vysilující po všech možnejch stránkách, ale pár slušnejch momentů s sebou přece jenom přinesl. A protože prvního ledna je pro mě vždycky dost melancholickej den (přikládám to z větší části tomu množství alkoholu, co se mi ještě po včerejšku prohání v krvi), zavzpomínám na to (ne)hezký, co mi minulej rok dal.

Rok 2014 byl rokem, kdy jsem:
  • byla první půlku strašnej suchar, nikam nechodila, nic moc nepodnikala
  • přišla o tři blízký osoby (nebo spíš 2,5)
  • se napůl přestěhovala
  • zažila ten nejdivnější rozchod
  • poznala spoustu novejch lidí
  • v tý spoustě novejch lidí našla spřízněný duše na celej život
  • konečně našla práci a stala se tak otrokem pracovní doby
  • hodně cestovala a navštívila třeba Švýcarsko, Itálii, Rakousko, Německo, Maďarsko, Lichtenštejnsko nebo Egypt
  • zhubla a pak to zase vesmírnou rychlostí nabrala dvakrát zpátky
  • se zase víc utvrdila v přesvědčení, že nebudu mít nikdy děti
  • přestala jíst maso
  • strávila supr dovolenou v Jihlavě
  • zažila životní lekci
  • se zamilovala do dřív nenáviděnejch pražskejch čtvrtí
  • si s Justinem T. face to face zpívala Mirrors
  • si po pěti letech vyříkala s L. starý křivdy
  • svý sestře upekla poživatelnej dort ke 40. narozkám
  • jsem se paradoxně cejtila docela často šťastně
  • byla na rande s burzovnim makléřem
  • se zase neskutečně přežrala v Ambiente
  • stvořila svůj hoummejd kečup
  • se zase po letech koupala v Labi (a nesmrděla rybama)
  • hodně výstavovala a vůbec se tak kulturně obohacovala
  • odsvědčila svý J. svatbu se čtyřicetistupňovou horečkou
  • se stala na 14 dní abstinentem a celkem si to užila (což mi bohužel nevydrželo, ach jo)
  • hodně času trávila v kině
  • ještě víc času trávila v pytukách
  • se dala na MMA
  • poprvý uvěřila, že když má někdo ve vašem životě bejt, tak prostě bude, i když z prvního setkání odejdete bez jeho jména i čísla
  • se stala "tetou"
  • si nedala žádný novoroční předsevzetí 

Jasně, že se toho stalo mnohem víc, (třeba že mi vytrhli zub nebo že jsme se v práci vozili v nákupnim vozejku), ale to bych tu taky mohla bejt do zejtra. Takže tím uzavírám rok 2014 a těšim se, co novýho, žůžovýho přinese dvatisícepatnáctka!

A na co budete vzpomínat vy?

5 COMMENTS

  1. Jéééj toto zhrnutie sa mi páči. Je tak trošku iné, ako čítam na iných blogoch :) Mala si zaujímavý rok. Môj bol tiež pestrý. Do nového roka prajem všetko naj! Mna tento rok čaká nová uloha: budem mamou :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzanko moc děkuji za přání a také Ti přeji jen to nelepší, hlavně ať jste s miminkem oba zdraví! :)

      Delete
  2. Vše nejlepší do nového roku i Tobě (zase jsem pozadu haha)! Já jsem pro kafe s tebou a s Danny, klííďo pííďo :) O vánocích jsem ji ale v praze nezastihla, tak třeba v létě.
    Tak ty si koukám měla pestrý rok :D Tenhle bude ještě pestřejší neboj :D :)

    ReplyDelete
  3. Dobrý shrnutí! Ať se v novým roce daří! :-)

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *