Sbohem dvatisícečtrnáctko!

Wednesday, December 31, 2014


A už se nikdy nevracej!

Ne, nebudu trvdit, že tohle byl nejhorší rok mýho života. I když třeba byl, ale to můžu zhodnotit až na smrtelný posteli. Což zatim neplánuju.. I když člověk nikdy neví.. No nic. Kromě toho, že byl 2014 strašně debilnim rokem, byl taky neskutečně vysilující. Když pominu, že si připadám tak o dvacet let starší (bohužel rozumově jsem spíš spadla kamsi do puberty) kvůli nový práci a vůbec tak všemu, tak mi zbejvá jen trocha hezkejch věcí, co s sebou tenhle rok přinesl. A i za ty drobnosti stojí za to žít, smát se a prát se! Takže peču na starý křivdy a dávám refreš novejm začátkům. A vám všem přeju to samý, skvělej vstup do novýho roku a ještě mnohem lepších nadcházejících 365 a čtvrtinu dne!




A protože vás neznám, ale sebe bohužel jo a myslim si, že zas nejsem takovej originál, abych to tak měla jenom já, 
přeju na dnešek co nejmíň času strávenýho u záchodový mísy, co nejnižší level kocoviny při zítřejším ránu a co nejvíc novoručních pus. 

Ella Henderson - Glow
(protože dneska budeme zářit!)

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Na tento web jsem zavítala poprvé a tvůj styl psaní se mi moc líbí :) ! Přdevším TU DŮ LIST.
    Přeju ti do nového roku aby byl mnohem lepší, krásnější a abys za rok napsala článek o tom, že rok 2015 stál za to! :)
    Já si ku příležitosti nového roku založila nový blog. :) Tak uvidíme jak za rok na tom budu. :)
    Ps: Skvělý song!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuji za pochvalu a také Ti přeju, aby dvatisícepatnáctka byla skvělá ve všech směrech včetně těch blogových! :)

      Delete
  2. Krásný, mega motivační. Áj lajk it!!! :*

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *