Po měsíci

Friday, February 21, 2014


Smutno. Prázdno. Pusto. Ach jo.
Ztratila jsem naději a s tou jako kdyby odešlo úplně všechno. Chuť cokoli dělat. Smysl všeho. Síla to překonat. Tak se celý dny válim na posteli ve valentýnskym županu, co začíná houmelesovatět, a společensky, morálně i fyzicky hniju. Jako by mi pomalu umírala duše. 
Z posledních sil se ale snažím dělat aspoň něco, co by mi na chvíli vyplo mozek. Skupuju slevový portály, hlásim se na dobrovolný akce, přemejšlim, kam jet vlakem a co tam vidět. Jsem rozhodnutá jít sama do kina. Ale jsem tak asociální, že při tom potřebuju potkat co nejmíň lidí. A to v mym městě asi uplně neklapne. Tak aspoň kradu filmy z internetu. Trochu vařim. Ale kuchyň jako by se mi po každý snažila šetrně říct, ať táhnu do hajzlu. Dneska už jí zřejmě došla trpělivost, její šetrnost se změnila na atak rozpálenym olejem . No tak jó, budu se ti vyhejbat a chcípnu si tu třeba hlady.

Takže tak. Všechno při starym, možná ještě o něco horší. Aneb miluju svůj negativismus!


#01 Chodím do "práce". Nevadí mi, ale nesnášim jí. Nedává to smysl? No a co. 



#02 Bruslim na Letný v pánskejch bruslích za osm pětek a mám osobního obudvníka.


#03 Hodně jim, ráda to fotim, nikdy nic z toho nevařim. 


#04 Vykrádám drogerie.

#05 Učim se. Done, vítej v dalšim semestru, sestro. 

Toť můj měsíc, jedna velká nuda. Občas se najdou světlý chvíle, kdy svůj život trávim víc smysluplně, ale protože je to unikátní situace, nechám si to do dalších článků. 

Jak bojujete proti depresi/blbý náladě/dni na hovno? 

11 COMMENTS

  1. Nebyl to James Dean? To je taky americká restaurace přímo? jsem myslela, že nee:)) Za burger s hranolkama bychom se nedoplatili:D
    Tyjo mam podobný období,ale přijde mi, že za to může ta blbá zima. Nebo je lehčí to na ni alespon svádět.. tak at je líp:)
    Super fotky, v tvojí práci to vypadá hezky :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já nikdy nevim, kam odepsat ty jo, tak ti asi budu odepisovat sem i k tobě :D Nn nebyl to James Dean, tam bych se zas nedoplatila já :D Máme takovou maličkatou restauraci u nás na sídlišti a vařej tam tak dobře, že už nemám ani potřebu jezdit jinam:)) Zimu mám ráda, teda mám ráda sníh. A když žádnej neni, tak je dost možný, že jsem z toho v depresi. Jop, máš pravdu, je lehký svádět to na počasí :))

      Delete
  2. proč? to mi vrtá hlavou celou dobu, co tu čtu. nemám ráda, když jsou lidi smutný, prázdný a nešťastný..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chtělo by se mi moc říct, že je to tou zimou/nezimou, ale vztahuje se to hlavně k osobnímu životu, respektive k tomu milostnýmu. Aneb proč muži lžou a ženy pláčou..

      Slibuju, že příští články budou víc sluníčkový, jen jsem se potřebovala jednou zase trochu vypsat. Tak se nezlob :)

      Delete
    2. já se nezlobím, jen je mi pak taky smutno a je mi těch lidí líto. přeju Ti, ať je to jen a jen lepší. a neplač kvůli mužům, kteří lžou.. nezaslouží si to. :)

      Delete
  3. Helenko nesmutni, všichni máme takové období, ale nejlepší je...nakopat tomu prdel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denisko, děkuji, máš úplnou pravdu :D :)

      Delete
  4. Bude líp... jestli jsou v tom chlapi tak by vyšla do boje, mezi přátele, zas tak ošklivě neni, svítí často Slunce a svět je přívětivější, než před pár týdny, svět na tebe čeká! Fakticky! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, aby se chudák dočkal :)) Už jsem z toho boje strašně unavená, mám pocit, že to nikdy neskončí. Ale soustředím se teď radši na boj se sebou, to je možná nehlavnější.

      Delete
  5. Je to jenom období. Někdy je lepší, někdy zase takovéto slabší, ale po něm by mělo zase přijít něco super, tak tomu třeba nějakým způsobem vyjdi naproti :) Neřekla bych, podle toho co píšeš a fotíš, že je všechno úplně na nic. Možná je to jenom pocit, je únor, to je takový na nic měsíc, ale určitě bude líp :) Mně třeba nakopne už jen to, když objevím nějaké fajn písničky a ty mi dobíjí baterky, společně se sluníčkem, které v posledních týdnech šajní parádně a já doufám že to tak zůstane :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sluníčko pomáhá, dneska jsem se o tom přesvědčila na vlastní kůži :) Věřím, že bude líp, jen kéž by to už bylo brzo. Naproti tomu vyjít asi nejde, i když všechny problémy začínají v hlavě, takže teoreticky na tom můžu pracovat aspoň v přetvoření svýho přístupu. Děkuji za uvědomění!

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *