Na cestě

Sunday, February 23, 2014

Takovýto, když máte pocit, že je tak sedm ráno a ono už táhne na jedenáctou. A když v tu dobu vtrhne otec do pokoje a zeptá se spící vás, jestli jedete s nima. Le fuck, nevim ani kdo sem a proč na mě mluvíš, ale ok, dej mi deset minut.

Vejlet za babčou je taková rodinná víkendová tradice, kterou jsem ale dobrovolně pár víkendů vynechala byla nucena vynechat, kvůli několika ošklivejm kocovinám. A kvůli škole samozřejmě. Takže půl dne v autě, jemný pobyt na vzduchu a oběd u matky mé matky se zdálo jako vhodná varianta pro sobotní odpoledne. Jenže...
V autě jsem přišla na nemilou věc a sice, že můj ipod nebude hrát. Co teď? No nic, že jo. Dvě hodiny čistý country hudby rozleptaly moje bubínky a navždy poznamenaly mozkový závity. Pobyt na vzduchu už byl fajn, nikdy jsem si nečetla knížku venku v zimní bundě a rukavicích. No a ten oběd. Ten samozřejmě nebyl, protože jsme k bábi dorazili neohlášeně. Matko, proč sakra neumíš zvednout telefon a musíme žrát levný párky, který jsme si ještě navíc přivezli? 

Následně mi byla pusa zacpaná XXL větrníkem a byl klid.



 Kreténskýmu krtkovi radim jedno: na prázdniny se koukej vystěhovat!

Nuda je jenom v Brně, já se v autě velice (pochopitelně inteligentně) bavím!

Shrnuto podtrženo: na chatě nám pučí česnek, cibule, bledule a bordel. Přečetla jsem cécéá 40 stránek knihy, což je víc, než za celej minulej rok (srdce literátů naříká). Babička si ve svejch devadesáti letech pořád meje okna sama. Ve čtvrtym patře. A mluví sprostě. Ach jo, je fakt dobrá. 

Jak jste sobotu trávili vy? :)

8 COMMENTS

  1. Haha))) Taky se v autě umím bavit, obzvlášť když jedu s přítelem))) Sobotu jsem trávila v práci, kde celý den pobíhali malí spratkové a ukazovali mi, jak umí hezky řvát a skákat. Děti miluju, ale zase čeho je moc, toho je příliš.
    Тнє ∂ιαяу σƒ ριєяєттє

    ReplyDelete
    Replies
    1. Né, tak to by pro mě byla hororová sobota, já si s dětma vůbec nerozumim :D Tak snad budeš mít aspoň lepší neděli ;)

      Delete
  2. nejsprávnější babička! jako ty moje. :) takové ty povinné víkendové rodinné návštěvy jsem nikdy moc nemusela, ale postupem času si čas s babičkami užívám. :) akorát teda většinou nežerem levný párky, co jsme si koupili sami. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. My většinou taky ne, tohle jsem si vzala osobně :D A babička taky, byla pěkně naštvaná, že nás nemá čim pohostit.

      Delete
  3. Rozleptaly moje bubínky :D Tam to vypadá pěkně, úplně mi chybí tahle česká krajina! Moje babička vždycky vytáhne Tirramissu co má nakoupený ze supermarketu a je hotovo. Co jsem dělala v sobotu já? Nic, jen se flákala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bůh žehnej tirramissu z lidlu. Ale matka byla vybavená, krom svejch párků, přivezla i svoje dorty :D Flákání je top, schvaluji a sama praktikuji!

      Delete
  4. Pobavila jsi mě :D Podobně jako ty v zimní bundě jsem posledních několik dní pila kafe na balkoně :)

    ReplyDelete
  5. "Dvě hodiny čistý country hudby rozleptaly moje bubínky..." :D

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *