PRODIGY.

Saturday, January 11, 2014

Bohužel jenom ty od L´oréalu. 
To že mě urgujou moji drazí blogoví friendi (a dokonce i anonymové..), kteří se dožadujou novýho článku, mě vždycky strašně psychicky zdeptá, protože poslední dobou nejsem vtipná, svět na mě kašle a nedává mi žádný podněty ke psaní a tak vůbec. Takže když jsem včera po měsíci konečně zasedla k noťasu, bylo mi až k pláči líto, že lidem cpu zrovna nákup brejlí. Ale couž. Dneska všem zas budu cpát svoje barevný vlasy. Juch! 

Tento článek si nedovoluji nazývat recenzí, protože by to mohlo někoho urazit. 
Proto tomu říkejme třeba osobní názor jedný Heleny.

V první řadě pár slov k mým vlasům. Nesnášim je. Asi za to ani tak nemůžou ony samy jako spíš geny, nicméně to neberu jako polehčující okolnost a dál je nesnášim. Jedna kadeřnice se o nich zmínila, že maj placatou strukturu a že mi to nezávidí, druhá si vždycky stěžovala, že jich mam moc a nestačí jí barva (dobrý vědět, zas zaplatim randál), třetí si s nima pro změnu vůbec nevěděla rady a já tak odcházela se křivym střihem a zeleno-hnědou barvou u kořínků (fakt nevim, co to bylo za pako!), zato o litr lehčí. 
Taky by se hodilo říct, že jsem chameleon a nevydržim v jednom barevnym provedení dýl než půl roku. Svoje barevný kreace chystám do jednoho z fotopostů, o ty záchvaty smíchu vás nepřipravim. Ale poslední půl rok jsem ujížděla na podomácku vyrobenym ombre, ve kterym jsem byla celkem spokojená, navzdory tomu, že jsem retard a měla jsem půlku hlavy žlutou. Plánovala jsem vydržet a v létě v zesvětlování pokračovat i na druhou půlku, ale nebyla bych to já, kdybych si na tu hlavu nenapatlala zas něco tmavýho. A protože nemám svýho barvicího favorita, rozhodla jsem se zkusit něco novýho. Svůj výběr jsem ve finále zúžila na dva produkty: Olíju a Prodidži. Nakonec vyhrál L´oréal, protože a jelikož má prostě hezčí krabičku. 


Firma svůj produkt prezentuje asi takto: 
  ○ výjimečná olejová barva na vlasy
  ○ luxusní barva s milionem jedinečných tónů
  ○ oslnivý lesk
  ○ stejnoměrné krytí pro sjednocenou barvu
  ○ perfektní krytí šedivých vlasů
  ○ smyslně přirozený pocit
  ○ díky mikro-oleji se barva plně rozvine v jádře vlasu, a to bez jediné kapky amoniaku

A já souhlasím s tím, s čím mohu (neobjevila jsem ještě žádný šedý vlas, takže bohužel bohudík nemohu posoudit) a dodávám, že ta krabička je vážně povedená. A ne jen ona, ale i všechno v ní. Už jsem si zvykla, že všechny lepší barvy od L'oréal fanděj masovejm vrahům a přikládaj černý rukavice. Jsou cool. A pevný. A dobře seděj, takže po skončení nemáte hnědý klouby. Ale překvapilo mě i hezký provedení všech těch tubiček, který vypadaj spíš jak dražší balzám na vlasy než součást chemickýho procesu. Za to u mě palec nahoru, design já můžu. Žádnej bonus ale nečekejte, balení klasicky obsahuje oxidační činidlo, barvicí krém a závěrečnou péči, která vydrží až na 6 umytí. Prej. 

Postup přípravy je stejnej jako všude jinde, produkt 01 smícháte s produktem 02 a nanášíte na suchý vlasy. Pohůdka, jahůdka. Tím, že dal podnik sbohem amoniaku a dopřál ženám pár let navíc, nedoprovází barvení šílenej smrad, ale naopak celkem příjemná a jemná vůně. Žádný hutný rádoby ovocný smrady, ale jemná, taková čistá voňavost. Co jsem ale shledala jako dost pitomý, je tekutější konzistence, která zejména všem vyznavačům pěnových barev zkomplikuje půlhodinu života. Ne jednou, ale tak třicetkrát jsem pokapala podlahu, umyvadlo, sebe a poličku s kartáčkama (snad se ráno vzbudíme všichni). Barvu jsem nanášela nejdřív k hlavě a až tak po deseti minutách do délek, aby mi trochu z toho ombre zbylo. Což se ve finále ukázalo jako ne tak docela dobrej nápad, ale za to nemůže barva, jako spíš moje blbost.

Nevim jak vy, ale já tu dobu, kdy barva působí, věnuji tomu, že se snažím z obličeje, krku, popřípadě rukou vydrhnout fleky, který si svou šikovností při aplikování stvořim. U ostatních barev tahle činnost vážně zabere 30 minut, a většinou vás/mě stojí dvacet odličovacích tampónů a skoro celý pleťový mlíko. A co si budem povídat, stejně vypadáte jako kastrol ještě několik dní, jak vám barva ohraničuje obličej. PRODIGY je ale jediná barva, se kterou jsem se dosud setkala, co jde dolu i bez odličovače, jedním tahem a zmizí všechno. Nehledě na to, jak dlouho si to na xichtě necháte působit. Prostě pohádka a naprostej unikát.

Z vlasů jsem barvu smejvala asi tak po dvaceti minutách, protože jsem zas nechtěla skončit ve světle hnědý ala černá je taky dobrá. Ale ukázal se další klad a sice ten, že doporučená doba působení nelže a konečná barva odpovídá obrázku. Nekecám, přísahám! A doporučuju tak vydržet akademickou půlhodinku, výsledek bude fajn.

Původní cena balení se pohybuje okolo 160,- Kč. 
Momentálně však můžete barvu koupit v TESCU za krásných 135,- Kč.
 Máte zkušenosti s touhle řadou barev? Zklamala vás? Nadchla vás? 

Fotky před a po dodám příště, až bude můj obličej trochu prezentovatelnej. Prožívá teď druhou pubertu nebo co a zas tak dobrej retušér nejsem. Vele děkuji za pochopení.

3 COMMENTS

  1. Tak já už držim .. papulu a nebudu tě s tím deptat, ale ty jsi vtipná a zábavná přirozeně a vždycky, takže žádné strachy. Prodigy, to je super název":D Na ten článek s barevnýma kreacema už se těšim:P Já Loreal nekupuju, snad jen jednou a ty černý rukavice byly super! připadlaa jsem si jako Dexter :D Jinak mně se tekutější barvy líp nanášej, ale .. koupelnu mám růžovo černou, takže tak. Jinak se po tý barvě určitě podívám, jestli má černou barvu :)) Takže díky za recenzi.. teda, tvůj osobní názor :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsi tak věrnej čtenář, až mě to dojímá úplně :D Díky! Joo, přesně, taky si vždycky hraju na Dextera :D Po černý jsem se nedívala, takže ti neřeknu. Ale jestli ji objevíš, tak jí ber, výsledek si beru na svědomí :D

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *