O nedostatku slunečních brýlí a tak.

Friday, January 10, 2014

Venku: leden, stopadesát stupňů, sluníčko.
V mojí výbavě: 2 péřový kabáty, zateplený boty, brejle žádný.

Aha.
Nepropadám panice. Nohy v teple jsou u mě vzácnost, tak si to jednou užiju. Kabát sundám v tramvaji. Ale ty brejle, ty mi prostě nedaj spát. Z mojí celoživotní sbírky zbyly jen dvoje, jedny barevný, který v zimě fungujou spíš jako provokace nebo známka psychický labilnosti, a druhý z dob střední školy, ve kterejch vypadám jako vetřelec a radši snad oslepnu, než se v nich někde promenádovat. A protože moje neoblíbenější letos v létě zemřely někde pod hladinou Ohře, nezbejvá mi nic jinýho než navštívit obchoďák. Po práci tak následuje přesun o ulici dál, nákup dárků (rodič narozenej hned začátkem ledna je pěknej povánoční voprus) a hon na brejle... No a jak to tak bejvá, když jdete pro jednu konkrétní věc, po třech hodinách a dvaceti nachozenejch kilometrech mám v ruce trilion igelitovejch tašek,  narvanou kabelku k prasknutí a nula brejlí.

Na svojí obhajobu podotýkám, že bych těch okulárů měla klidně 248, kdyby někde aspoň jedny prodávali. Za celou dobu jsem potkala jeden jedinej stojan, kterej něco jako sluneční brejle nabízel, nicméně jedny za pětistovku, což zrovna není moje cenová kategorie, když vezmu v úvahu fakt, jak rychle brejle v mém vlastnictví umírají. Moje sítnice tak bude venku dál postupně odumírat, ale může si to aspoň dovolit v novym vohozu.


Jo a protože jsem to zas prošvihla, tak opožděně hodně štěstí všem do Novýho roku a víc stojanů se slunečníma brejlema k tomu! Prej budou k mání v březnu, tak na viděnou ve frontě! 

EDIT: Nový komentáře tu byly tak čtyři nanosekundy, než naštvaly prvního člověka a tak i mě. Takže do doby, než přijdu na to, jak odkazovat ze jména čtenáře rovnou na jeho webovky, mámě všichni smůlu. Juch.

10 COMMENTS

  1. Jee tos nemusela dávat nové komenty, ted se cejtím blbě.
    Přihlásila jsem se přes google ale nešlo nějak kliknout na profil nebo vvebovou stránku, niiic. A pak mi odpověd přišla na mail :D
    Každopáádně tedy napíšu znova. Tohle je asi typický, že jde ženská něco koupit a vrátí se s něčím jiným, mně se to stává pořád..akorát o tom neumím tak vtipně napsat jako ty♥ Jsem strašně ráda, že jsi znovu napsala :) Mně celkově dělá i problém sehnat sluneční brýle, ve kterých nevypadám jako debil. Mám jediný a stejně se v nich cítím jakou moucha CC.
    Jinak svetr vypadá krásně a design taky, jako vždy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Právě, že disqus byly super v tom, že jsi mohla odpovídat k sobě do článku a těm lidem to pak přišlo na mejl. A nemusela jsi být seřvávaná, že nikomu neodpovídáš :D Nevim, jak to vyřešíme, asi si budem odpovídat každá ke svýmu článku. Nebo ne? Nevim, jsem z toho zoufalá :D Umíš napsat o čemkoli skvěle, takže se nedělej ;)) A děkuji! Jo a prosím tě, jak se jmenuje ten tvůj foťáček? Ten můj dosloužil a i když byl ježíšek stědrej, není telefon moc dobrá volba :/

      Delete
  2. Preesne, uz vythuju jarni veci, jednou to bylo skoro na mikinu .. fakt super :) Bryle uz nastesti mam na stole vyndane, takže je nosim do toho žáru venku :D ale bojim se sněhu, doufám že už se enochladí :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na konci ledna se má pořádně ochladit, takže zatím neuklízej zimní věci moc hluboko do skříně :D

      Delete
  3. Je fajn, že se příroda letos rozhodla zimu úplně vynechat, to mi vyhovuje :) Jen se obávám, aby nezačalo sněžit a mrznout třeba v dubnu. To bych nerada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mně ten sníh strašně chybí :(

      Delete
  4. Já jsem taky docela překvapená, jaký tu máme teplo. Všichni strašili, jak tady umrznu a ono nic. :)

    Style Without Limits

    ReplyDelete
  5. To já nemám sluneční brýle vůbec žádné, a sehnat je asi taky neseženu, jsem strašně háklivá na slunce, ale s koupi brýli budu muset počkat na jaro:)
    lovely-pinkk.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napadlo mě zajít jedině k větnamcům a nějak to do jara doklepat :D

      Delete
  6. Jako bych četla příspěvek o sobě :D

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *