Co dělám...

Thursday, September 05, 2013

.. když zrovna něco (omylem) dělám. 

Přestože moje prázdniny ještě zdaleka nekončí, letní záhlaví mi už lezlo na nervy. A protože to nebyla zdaleka jediná otravná věc, rozhodla jsem se všechno I dont careovat. A jde mi to tak skvěle, že vlastně nedělám nic jinýho, na všechno kašlu, válim se, cpu se, dostávám infarkt z toho jak kynu a pomalu ani neuzvednu svojí pravou nohu, prostě šíleně obrovskej nezájem. Občas ale ze svojí role vypadnu a to mě pak popadne záchvat aktivity, kdy dělám naprosto zbytečný, ale o to víc naplňující činnosti. Takže, co já to vlastně dělám, když už konečně vůbec něco dělám?

  • pletu šálu.. dva řádky denně a příští zimu ji budu třeba moct i nosit, juchů
  • vymejšlim dárek pro muže.. co se kupuje pětadvacetiletejm chlapům?!
  • procházim se se stádem krav na louce
  • píšu články pro internetovej magacín (povinně číst, je to velice přínosné!)
  • vyhejbám se svojí nový poličce, protože se na ní z nějakýho sprostýho důvodu obejvujou nový a nový tabulky čokolády
  • cpu se, cpu se, cpu se, cpu se, cpu se, cpu se, cpu se, cpu se, tou čokoládou, že jo...
  • už asi čtyři tejdny přestavuju pokoj
  • čtu knížku, co od první stránky naprosto nechápu - Axolotl roadkill báj d vej
  • chodim po mrtvý dálnici
  • jim vlastnoručně nasbíraný houby



A co děláte vy, když už něco děláte?

17 COMMENTS

  1. Chachach,tvoje články čtu prostě nejraději. Měla bys napsat nějakou knížku, fakt. S tou šálou tě obdivuju, já to neumím. A tabulky čokolády mi můžeš poslat, mně zbyla jen jedna!:D Fotky super, ty botkový fotky mám nejraději:D

    ReplyDelete
  2. A vůbec, jaký články jsou tvoje,nemůžu se v tom vyznat!:D (odpověz klidně tady,já si to přečtu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hele já už jí pletu s přestávkama rok, takže to neni žádná sláva :D Čokoládu ti dám, protože je to fakt mordor, přijď si pro ní a vysvoboď mě! A knížku bych klidně napsala, ale kdo by jí čet, nemluvě o tom, že bych u toho zestárla tak o padesát let, než by to bylo hotový :D no a s těma článkama a jejich přínosem jsem to myslela ironicky, jsou to jen kecy v kleci pro ženský.. (ale tak třeba tohlé nebo todle)

      Delete
    2. Prosim tě, je to vvoman only, tak mi bylo jasný, že tam nebudeš rozebírat globální oteplování. Chtěla jsem k tomu napsat koment, ale ukázalo mi, že musím být přihlášená..no každopádně píšeš prostě čtivě, doufám, že tě za to alespon nějak odmění:)

      Delete
    3. Haha, ke globálnímu oteplování bych řekla tak jednu větu :D

      Delete
  3. Jsem taky dřív pletla! pro psa obojky s bambulkama a podobně :D měl z toho vždycky hroznou radost! Jednu tabulku mi sem klidně šoupni, já bych věděla co s ní :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak plést obojky by mě nenapadlo. Jsem holt sobec, myslim jenom na sebe :D

      Delete
  4. mám ráda tyhle random články:)

    ReplyDelete
  5. S tím pokojem jsme na tom úplně stejně :-D
    Naposledy jsem mému drahému k narozeninám namalovala obraz, on jak člověk stárne, tak postupem času zjišťujě, že i na tom umění něco bude :P

    Marti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty brďo, tak obraz fakt nedám :D Ale s tím uměním máš pravdu, ráda bych mu dala něco osobního, handmade, ale jsem hrozný jelito :D Našim pokojům zdar (pořád se neblížím do finiše..)!

      Delete
  6. Upletla jsem v životě jednu šálu (k jiným Vánocům, než jsem plánovala), s háčkováním je to u mě lepší. Zrovna to byl dárek pro muže. Teď mu chci k Vánocům ušít patchworkovou deku, ale trochu sobecky je to stejně do našeho společného bytu v Brně :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koukám, že se se zručnými lidmi roztrh pytel. Půjčte mi kus svojí zručnosti, ať mu nemusim kupovat ponožky :D

      Delete
  7. chodis do lesa na hriby? ja som to mala kedysi strasne rada!

    Inak pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodím, ale prd nacházim. Z toho koše nakonec vyzbylo na jednu smaženici. Ale byla skvělá! :)

      Delete
  8. Tak jsi mi připoměla, že už jsem nepletla asi sto let!! Kdo ví, zda to ještě umím... Je to jak s kolem, že se to nezapomíná, anebo mám smůlu? :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  9. Uklízím pokoj, vyplňuji přihlášky, čtu, píšu esemesky, flákám se a cpu se. A vymejšlím dárky pro mýho drahýho muže, však ty Vánoce už jsou za chvilku..

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *