And the winner is...

Thursday, September 05, 2013

Spim v sedě, hlava mi padá, mozek přestal fungovat už tak před hodinou. Ale co slíbim, to dodržim, takže tady to máte - výsledek historicky první soutěže, co kdy byla v rámci mojí aktivity zplozena. Ráda bych poděkovala všem, co se zúčastnili, všem, co se nezúčastnili, tričkový.cz a sobě, že ještě vnímám. A taky všechny chválim za pěkně volený obdarování, některý mě pobavily, některý mě rozněžnily, všechny dohromady pěkně potěšily. Takže ode mě velký dík a gratulace vítězce!

Vítězem se stala autorka soutěžního komentáře číslo 4
Losovala jsem pouze ze soutěžních komentářů, nápomocný mi byl kámoš random.org


Pro případ, že by se chtěl někdo vztekat, zde je seznam komentářů:
  1. Evča Dubová
  2. Netty 
  3. Slečna L.
  4. Anonymous (Pavla Kostková - výherkyně)
  5. Fashion girl
  6. PeťulaBook
  7. Ivet 
  8. Daisy
  9. Tereza Vlachová

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Negratuluju, protože padám závistí. Ale ne, sranda, gratulace :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Holt musíme Zemánkovi to tričko samy vyrobit :/

      Delete
    2. Pfff! Na něj se můžu zvysoka.. :D To víš, já jen špatně snáším prohry :D A jinak perfektní design, ale tys to vždycky uměla!:)

      Delete
    3. :D Já ti snad to triko koupim! Děkuji, ale tohle je zrovna taková rychlovka z nouze. A ty to taky moc dobře umíš, tak nedělej ;))

      Delete
  2. Congratulations for winner ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *