Vodě ná-zdar!

Thursday, August 01, 2013

1. 8. - 6. 8. si dovoluju vypadnout mimo civilizaci

Ve vesmírný rychlosti letounu asgardských bojechtivých džafů třídy zakňaktel (Heleno, nečum furt na tu hvězdnou bránu) přináším další otravnou várku votočáckýho oblečení, který mi vytejká ze skříně a leze na nervy. Na víc smysluplnejch slov nemám čas, neboť jsem mučena povinností sbalit si na veledobrodružnou plavbu po Ohři, která se narychlo zorganizovala. Sama pochopitelně. A mně se tam moc chce pochopitelně. Protože tam nebude zima, hovada, ani špičatý šutry přesně v místě, kde budu chtít mít v noci záda. Juchů, to bude pohádka!

Popravdě se těšim, jenom nesnášim balení, to mi vždycky zpesimističní mozek. Ale jestli bude zima,  málo jídla a moc brouků ve stanu budu pravděpodobně na pěst tak jako tak, soráč posádko! 

 Jezdíte na vodu? Rádi? Z donucení? Jezdíte vůbec? 
Přihoďte nějaký doporučení, co si mam zabalit, jinak tu budu sakrovat do rána :))

7 COMMENTS

  1. Haha,já chci taky umět psát jako ty:D Budeš nám tu chybět! Jinak ty dvoje šatičky vypadaj dobře, proč je dáváš pryč?:D
    Já na vodu nejezdím,nevím:D Ale ty si to užij. Nepřemýšlej nad tím,naházej tam co tě první napadne :D

    ReplyDelete
  2. Bohužel, nic není v mé velikosti :/
    Na vodu jezdím moc ráda! Letos jsem byla na výletě se školou, minulé prázdniny s kamarády (a to bylo mega moc super) a jako malou mě tahali rodiče :D Chtěla jsem s partou vyjet na vodu i letos, ale bohužel, neměli na mě čas. Tak snad příští rok! Užij si to, snad nepřijedeš moc poštípaná, na mě se u vody slítá hmyz ze širokýho okolí :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to je škoda, že letos nejedeš, s partou lidí to musí bejt pohoda. Já nakonec bohužel na pěst byla i z mnoha jiných důvodů, než jsem uvedla, takže to stálo za prd. Ale tak holt příště se to povede ;) A poštípaná ani nejsem ty jo, zázrak :D

      Delete
  3. ja na vodu nechodím, úprimne- ani by som nikdy nešla, nie som na to stavaná :)
    balenie mám veľmi rada, menej fandím vybalovaniu :D
    hlavne si zober náhradné oblečenie a daj si ho do aspoň 4 sáčkov:D :) a uži si to :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky to pro mě jako povaleče byla makačka :D

      Delete
  4. Musím se přiznat, ze jsem ještě nikdy nebyla - příští leto snad !!!:)))

    www.olivains.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak to se určitě vydej, je to sranda, když jsi s těma správnýma lidma :))

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *