Piknikování

Thursday, August 22, 2013

Yes! Jedna položka z letního tudů listu vyškrtnuta. 
Zbývá přesně jedentrilióndvaačtyřicetbambiliónůatakdál.

Nevím z jakýho důvodu, ale do svejch dva a dvaceti let jsem nikdy nebyla pozvána na piknik (kemping s pizzou na trávě nepočítám, to je spontánní zhýralost). Já jsem vlastně pozvaná nebyla ani teď, protože to celý tak nějak samo vyplynulo, ale kdo sakra potřebuje pozlacenou obálku s pozvánkou na piknik? Já vlastně jo, ale nebudu sejčkovat. Hahá. Celý odpoledne se neslo ve znamení bolavýho břicha. Nejdřív z toho množství jídla, který jsme do sebe v rekordnim čase narvaly, pak ze smíchu a pak zas kvůli tomu zpropadenýmu jídlu.

Kdo mě zná, tak ví, že jim hodně a nevařim vůbec. Tudíž přinést něco s sebou, co by dobře chutnalo a ještě reprezentativně vypadalo, byl pro mě nadlidský výkon. Vsadila jsem na jistotu svýho drahýho (protože vim, že to umí a že by to kdyžtak zachránil) a za jeho výsostné asistence upekla švestkovej koláč s drobenkou, protože jinak by ty štvestky z balkónu nikdy neodcestovaly. Úspěch měl u vos, psů, ale u holek snad taky. A jestli ne, tímto se jim omlouvám, že jsem jim ho každý nabalila domu. Couž.
Jejich kulinářský dovednosti mě však donutili k přehodnocení svýho kuchařskýho (ne)umu a do příště se hodlám polepšit. Domácí housky asi nedám, stejně jako naprosto bezkonkurenční slanej koláč a zelezenej ledovej čaj, ale něco odpovídajícího mýmu levelu vymyslim!

Postřeh č. 1 - nejlepší přítel psa je člověk s jídlem.

druhý okupant z mnoha

klasická póza s nacpanou držkou



Přidávám pár postřehů pro piknikový nadšence
  • pokud jdete do veřejnýho parku, břibalte si elektrickej ohradník
  • přibalte si taky něco na vosy - my to třeba příště vyřešíme skleněnou kopulí
  • psi neuměj brzdit, takže když vám přistanou tlapama v koláči, neni to jejich vina
  • když pak ale předstíráte, že je ten pes váš, uctivě vás zdravěj cizí lidi
  • čůrat v křoví z prudkýho kopce neni vůbec dobrej dápad, pokud máte na botách hladký podrážky
Co vy a pikniky? Stala se vám někdy nějaká kuriozita? :)

10 COMMENTS

  1. To vypadá vážně skvěle!! :) musela jsi si to užít, já plánovala taky piknikování ale vždycky jako na potvory nevyšlo počasí :X

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, tak to je škoda! My měly taky namále, chvíli se nad náma honily hnusnomraky, ale nakonec jsme vyvázly se suchou nohou a všim ostatnim taky :))

      Delete
  2. Jůůů, ta buchta!! Miluji pikniky, budu asi ještě nějaký muset zorganizovat :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se švestičkama ze zahrádky, heč! :D Určitě zorganizuj, jestli bude v září dobrý počasí, tak prubnu ještě jeden :))

      Delete
  3. Asi divné,ale já jsem HOTOVÁ z toho hrnečku Nesquik! Měla jsem úplně přesně ten samý jako mladší a ted jsem se zděsila, kde jako je.. To mi ho máma zase vyhodila, achjo:D
    No nic. Já teda za piknik beru to, že si koupim colu, vezmu deku a nějakých pár sladkostí:D Na pořádném pikniku jsem taky nikdy nebyla.Mimochodem super místo na piknik :) A asi tak strašná v kuchyni asi nebudeš, já bych nezvládla drobenkový koláč se štvestičkama ani s asistencí :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ho měla taky v nějaký velikonoční edici a taky netušim, kam se poděl. Ach ty matky :D

      Delete
  4. piknikovaly jsme kdysi s kamarádkama v lese, skoro každý druhý den. bylo to někdy ve 14-15 letech, takže se vždycky našla nějaká dobrá duše, která ukradla taťkovi meruňkovici nebo podobný hnusy z baru a potají jsme si cucaly a ještě víc potají to pak plivaly do křoví. :D ale pikniky jsou super věc, vždycky mi příjdou hrozně na úrovni, zábavný a připadáš si pak jak ve filmu. nebo taky ne, to spíš. :D stejně bych ale ráda zase nějaký uspořádala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jó, tak na tyhle pikniky bych radši zapomněla, ale taky jich mám pár za sebou. Jen nevím, jestli se tomu vůbec dá říkat piknik, když jsme měli jen deku a tu flašku :D

      Delete
  5. Já jsem taky nikdy nebyla na pikniku, damn!

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *