Narozeninová tričková obdarovačka

Tuesday, August 27, 2013

Tak jsem dneska jen tak mimochodem zjistila, že je už je to na minutu přesně jeden rok, co jsem stvořila tohle útočiště pro všemožný kraviny a myšlenkový pochody. To, že bych byla špatná matka (kdybych jednou někdy omylem vážně byla) vím, ale to, že jsem i špatná blogová matka, to mě fakt vzalo. A abych to aspoň nějak napravila, rozhodla jsem se spojit příjemný s užitečným a k výročí vzniku týhle blogový díry připravit giveaway


Upřímně jsem se nikdy moc nehnala za vesmírnou návštěvností a milionem followerů. O to víc mě ale těší, že čtenáři stále přibývají a někteří z vás se opakovaně vrací a komentují moje (často dost nesmyslný) články. A já si dlouho lámala hlavu, jak a čím se vám nejlíp odvděčit, protože nespolupracuji s žádnýma kosmetickýma ani jinak úžasnýma firmama, a tak vám vlastně ani nemám co pořádně nabídnout. Takže když mi v mejlový schránce přistála zpráva, že bych si mohla vybrat tričko na portálu tričkový.cz a sesmolit recenzi, chvíli jsem se cukala, ale nakonec jsem usoudila, že mnohem lepší varianta bude na recenzi i svoje vlastní blaho kašlat a tuhle možnost darovat vám. Nebo spíš jednomu šťastlivci, ale i tak: 

Všem pravidelným čtenářům i zbloudilejm duším, co se tu octli a neví jak, posílám grandiózní dík a pusu na čelíčko!


↓ více info ke giveaway v celém článku ↓ 

A co můžete vyhrát?

  • Jeden šťastlivec se může těšit na 100% bavlněné tričko s potiskem podle vlastního výběru 
  • Vybírat můžete z mnoha připravených motivů - postav a hlášek ze seriálů, všeříkajících meme obrázků nebo motivů I ♥ něco (pokochejte se na trickovy.cz)
  • odvážlivci si pak můžou nechat na tričko zhotovit vlastní originální nápis


Jak to můžete vyhrát?

  1. Nedělám to pro sledovanost blogu ani pro získání nových followerů, takže mě rozhodně nemusíte nikde sledovat, nikde nic lajkovat ani mě veřejně zbožňovat
  2. Co ale naopak musíte je mít rádi trička
  3. Odpovědět na moji všetečnou otázku: Kdybyste měli možnost obdarovat tričkem nějakou osobnost, kdo by to byl a co by na tom tričku bylo?
  4. A pak už mi jen napsat do komentářů nějaký platný kontakt na vaši drahocennou osobu

Zkoušet svoje štěstí můžete do příštího týdne, soutěž končí 4. 9. 2013. 



Já osobně bych sáhla po Audrey, fejkovym LV nebo meme Fů, protože je to jeden z nejčastěji používaných slovních výrazů. Ano, jsem celkem jednoduchý tvor. Fů!

BTW. Ještě nejsem pevně rozhodnutá, jakým způsobem budu výherce losovat, patrně se rozhodnu až podle toho, kolik se vás přihlásí. A patrně mi stejně tak jako tak pomůže starej známe randomek. Vítěze pak bude kontaktovat přímo portál trickovy.cz, kterému tímto velice děkuji za nabídku. Hodně štěstí všem!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázků: weheartit.com, trickovy.cz

21 COMMENTS

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. giveaway je pro mě v dnešním blogovém světě maličko nadceněným fenoménem a obecně si mysím že původní tvář giveaway měla kouzlo, dneska už se tyhle akce staly tak trochu marketingovou záležitostí firem. nicméně neříkám že si nevážím tvé giveaway, jelikož TA smysl má. tvůj úžasnej blog má narozeniny, což je příležitost k něčemu takovému vhodná. nicméně se i přesto nezůčastním, asi proto, že nemám ráda trička :D ale tvůj blog rozhodně ano, TO PŘECE VÍŠ! jsem tvým nadšeným čtenářem a dokud budeš psát, tak stále budu! tak tedy happy b-day to facelessme a přeji spoustu dalších článků :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprosto chápu a souhlasím, že kouzlo giveaway už je asi nadobro pryč. Jen mi přišla škoda nevyužít nabídky, když to někomu třeba udělá radost :)) A děkuji za krásné přání, moc mě to těší :)*

      Delete
  3. Takže: "Všechno nejlepší!!!" :))))))
    *představ si takovou tu narozeninovou frkačku* :D :D
    Také se mi strašně líbí to tričko s Audrey ;))
    Ráda si o něj zasoutěžím :)
    OTÁZKA: Kdybyste měli možnost obdarovat tričkem nějakou osobnost, kdo by to byl a co by na tom tričku bylo?
    - Já bych asi obdarovala momentálně Angelinu Jolie :D Já vím, že to možná asi zní pitomě, co by s tričkem dělala, se svým platem by jich mohla mít miliardu :D, ale má v sobě ohromně moc síly, bojuje s dětskou chudobou, pravidelně oblíždí postižené oblasti, a to i když byla po té těžké operaci... Ono nechat si uříznout ňadra nemohlo být snadné rozhodnutí...
    KONTAKT: evikd3@seznam.cz

    ReplyDelete
  4. Supr nápad a moc se mi líbí že nikoho nenutíš do sledování i když víš, že já tě sleduju od doby, co jsem na tvůj blog narazila. Já bych obdarovala Zemana tričkem s nápisem "Lord of the drinks". I když ani to tričko by si ode mě nezasloužil, dědek:D A mail je netty.vanity@gmail.com

    ReplyDelete
  5. moc milý nápad. přeju ti hlavně spoustu spokojených čtenářů a ať se na blog všichni rádi vrací. :)

    já bych věnovala tričko svému milovanému herci, což je Jude Law. viděla bych to na nějaké stylové obyčejné pruhované triko, s nápisy ve francouzštině, Eiffelovkou (samá cliché, co? :D) nebo třeba s potiskem motýlka (ne toho zvířete :D) u krku. zdá se mi takový elegantní a šarmantní, to by mi k němu sedělo.

    mimochodem mě moc pobavil nápad Netty. :D

    mail: zajickova.lucie@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Prej: (kdybych jednou někdy omylem vážně byla) - no já z Tebe nemůžu. Se vůbec nedivím, že Ti čtenáři jenom přibývají a ještě se vracejí:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo a zapomněla jsem (já vůl) popřát. A pak že jsem prej slušně vychovaná. Všechno nejlepší, tisíce spokojených čtenářů a desítky let životnosti přeju:-)

      Delete
  7. to je od teba ake pekne! a vsetko naj!

    Inak posledne dva dni WELEDA giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. já bych udĕlala triko s nĕjakým nápisem, na kterém by bylo třeba "loving family". miluji svou rodinu, a proto by to bylo vhodné. :-) doma máme takovou stĕnu, kde máme nejrůznĕjší vzpomínky, proto bych to dala tam.

    jinak, přeji ti spoustu příjemných čtenářů. a nedá mi to - máš ten nejdokonalejší design, mrško jedna! :D

    e-mail - kostková.pavla@centrum.cz

    ReplyDelete
  9. Já bych dala tričko své mamce a bylo by na něm napsáno Nejlepší máma na světě, protože takové už dlouho sháním :)
    czechfashiongirl@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Ahojky,
    právě jsem k Tobě náhodou zavítala a Tvůj blog vypadá moc pěkně...Líbí se mi Tvůj styl psaní a vážně se tvě řádky hezky čtou :)) Určitě tu nejsem naposledy.. je to tedy pěkná náhodička, že je tu zrovna GA..
    Tak zkusím štěstí :) Když bych mohla někomu darovat tričko, bylo by to mojí nejlepší kamarádce, která už dlouuho shání tričko, na kterém by bylo napsáno Keep Calm ...atd..:)) Je mi líto, že nemůže nikde sehnat... :(
    cute.petty@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. Líbí se mi to triko s nápisem "už nikdy nebudu pít", ideální na takový nedělní ráno. :)

    ivet1624@seznam.cz

    ReplyDelete
  12. Ahoj, tvému blogu přeji všechno nejlepší k prvnímu roku! Přeji hodně blogerských úspěchů a hlavně spoustu milých čtenářů! A teď k tvé otázce. Tričko bych věnovala herci Sung Kangovi. A nápis by byl: "Marry me!" - myslím, že to nijak komentovat nemusím.:D Govana@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. Gratuluji k výročí a přeji další úspěšná léta :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  14. hezoučké nové záhlaví :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ó děkuji! Přesně to teď vystihuje mojí náladu a poslední dny :D

      Delete
    2. někdy je to to nejlepší :D

      Delete
  15. Já bych dala triko Ryanovi Goslingovi s nápisem, že mě miluje! :D

    ReplyDelete
  16. Meme trička jsou nejlepší, teď jsem kupovala meme legends -> http://nejmocnejsitrika.cz/meme-tricko-meme-legends/ a je božííí, všichni mi ho chválí. Fakt pecka! :D

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *