Každý měsíc nová výzva?

Friday, August 23, 2013


Pro líný lidi, co neradi čtou: info k outfitu je až dole. Nicméně čtení ještě nikoho nezabilo!

Aneb když se prohrabuju internetem a najdu soutěž o věc, kterou chci vlastnit.
Protože mam po monstrózně dlouhý době byt jenom sama pro sebe, chci si tenhle pocit volnosti užít na maximum, dokud se zas chodbou nebude producírovat milion lidí. To znamená, že tu už od rána vyřvává televize, s klidnym svědomím si sedim na záchodě s otevřenejma dveřma, jim guláš v postelichodím si v negližé a dělám všechny ty holčičí věci bez poznámek okolí. Mam sice zalehlý uši, v posteli neidentifikovatelný fleky a na hlavě žlutý vlasy, ale moje vnitřní i venkovní já cítí zadostiučinění. Takže víc takovejch dnů, víc drobků od bábovky v posteli, víc volume na televizi, míň stížností od sousedů!

A teď taky trochu k tématu. Na blogerkách jsem objevila soutěž o parádní knížku, která by se mi velehodila. Sice nemám foťák, ale ta knížka je fakt pěkná a skvěle by mi zaplnila zbejvající volný místo v knihovně, takže co no. Podstatou týhle soutěže je vytvořit koláž s outfitem, kterej se podle vás nejvíc hodí k jednomu stanovenými předmětu. Tenhle měsíc to jsou to třeba křusky značky Blink z internetovýho shopu www.stilago.cz. Popravdě mi takovýhle věci moc nejdou, nechápu slečny, co si uměj večer říct ráno si vezmu tohle a tamto a pak si to vážně vezmou. Mojí ranní rutinou je tak čtyřikrát se převlíct a zbytek dne nic nestíhat, ale tak všechno se má zkusit. 

Outfit jsem volila do města, takovýto klasický každodenní použití. Hlavní myšlenkou je pravidlo tří barev, kdy má jedna zcela šokovat, takže proto to sako. A taky proto, že je ta barva prostě skvělá a v mym šatníku třeba úplně chybí. Zbytek je už (aspoň pro mě) neokoukatelná klasika, světlý džíny, bílý triko s potiskem pro odlehčení a jemnej zlatej šperk pro potrhnutí stejně barevnýho detailu na botách. Jó, takhle bych zkrátka chtěla vycházet každý ráno z baráku. 

Jak to máte se setavovánim outfitů vy? A jak s trávením volnýho času v prázdnym bytě?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázků: zoot.cz, topshop.com

9 COMMENTS

  1. outfit parádní! :) líbí se mi.
    já se také rozhoduju co na sebe zásadně až ráno. na co se cítím, to si obleču. horší je přemoct se obout podpatky, když se mi do nich nechce :D
    volný byt mám celkem často, ale nevyužívám toho nijak zvlášť, jen po sobě nemusím uklízet hromady špinavého nádobí, protože to nikdo nevidí :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jo, tak to smekám, já se do podpatků nedonutila už pěknou řádku dní, naposledy snad v únoru na plese :D Ale jsem ráda, že s tím vymýšlení outfitů jsme na tom stejně ;)

      Delete
  2. změnila jsem adresu svého blogu, pokud mě chceš sledovat i dál, tak na:
    http://withlovedanny.blogspot.cz/
    DĚKUJU! :)
    (little blondie)

    ReplyDelete
  3. Všechny ty holčičí věci :D Tvoje ranní rutina je moje ranní rutina. Já si všechno teda naplánuju, ale pak to ještě stokrát změním. Outfit je absolutně boží, to tričko mě prostě dostalo, chci ho takyyy :D! Jinak když jsem doma sama, tak si pustím hudbu/pustím něco na projektoru a dělám asi to co ty,no:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přesně! Taky si to naplánuju, ale pak ráno zjistim, že to vůbec nevypadá tak dobře, jak jsem si myslela a třikrát se převlíknu :D Jinak to tričko se mi na tom taky líbí nejvíc, taký potisky mě prostě bavěj. Pohrávám si s myšlenkou, že bych si to na nějaký tričko nakreslila, ale je mi jasný, že je to předem prohranej boj :D No a holčičí věci - zpívám si tu, tancuju si, barvila jsem si vlasy (což jsem neměla dělat, teď mam na půl hlavě zrzavou :D), malovala nehty, taková ta klasika :D

      Delete
  4. Outfit je paradny. ;) Inak ja som presne ten typ co si vecer rozmysli co si chce obliect, inak by som bola rano nervozna. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to klobouk dolů, to já prostě nikdy nezvládnu :)

      Delete
  5. Tohle je hrozně moc pěkný outfit, líbí se mi výrazný žlutý prvek.

    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *