Chatováníčko

Saturday, August 03, 2013

S největší pravděpodobností se teď někde topim, peru s hovadem, chlastám nebo do sebe tlačim salám na housce. A mam se blaze, teda pokud ještě žiju. Ale aby to tu nebylo tak smutně opuštěný, dovolila jsem si přednastavit článek s pár fotkama naší rodinný parodie na chatu, kde se válim, když se zrovna nevochomejtám doma v Praze. 



chlapci a jejich hračky

tušim, že mrkev

produkty naší (no mojí moc ne) píle

 žijeme si ekologicky

pani s ananasem je moje srdcová záležitost
= solární sprcha, kterou mi drahouš postavil vlastníma rukama

mozaika je moje ruka k dílu.. nic extra, ale pyšná jsem


Máte chatu? Jezdíte tam rádi? Pěstujete patizón? Protože my jo, heč!

9 COMMENTS

  1. ta venkovní sprcha je skvělá! :) ale na sprchování v zimě asi nic moc, že?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to celé jen letní sídlo, protože ani ta chata není v zimě nic moc :D

      Delete
  2. Hah to je perfektní,vždycky jsem chtěla chatu:( :D A krásný fotky:)

    ReplyDelete
  3. Máte to tam sympatické a ten terč mě pobavil :D Užívej a měj se blaze i dál :)

    ReplyDelete
  4. Jůů, to je chatička jak ze starých českých filmů :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  5. Jee ta sprcha je bombastická. :)

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *