Vesnický burani

Saturday, July 06, 2013

Pátek, něco kolem půl čtvrtý. Oblečení ve skříni, na zemi, všude kolem a v centru všeho chaosu nasraná já v záchvatu panickýho šílenství. Nenávidim balení! Jestli existuje ve vesmíru činnost, která je víc otravná, ukažte mi na ní. Nejsem si zcela jistá, jestli se jedná o problém globálních rozměrů, přikláněla bych se spíš k variantě, že jsem vadná. Ale pocit, že jedu někam, kde nevim, jak bude, mě už při pomyšlení děsně sere, protože tim pádem nevim, co si zabalit, tim pádem si potřebuju vzít všechno pro všechny případy a tim pádem mam pak vedle obrovskýho lodního kufru ještě miliardu hnusnejch igelitek, protože štěstí přeje připravenejm, aspoň tak si to můj mozek pamatuje. V momentě, kdy přistane první položka (obvykle čtvery boty, ach jo) na dno zavazadla, nastává etapa "na Helenu laskavě nemluvte", protože v týhle fázi se nejmíň kontroluju a nejvíc křičim na nebohý lidi kolem. Situace se nelepší ani v autě, případně jinym dopravnim prostředku, protože neustále přemejšlim, co všechno jsem si nevzala, co jsem si vzít rozhodně  měla a bez čeho ty nadcházející dny mimo domov zahynu.

No nemam flešku s netem, že jo. A šampon. Ani opalovák. Za to mam čtvery boty. God bless me!




s úžasňákem máme na starost statek.. snad z něj něco zbyde.

má drahá prasestřenka - nevzteká se, směje se. jako dáma pochopitelně.

 chtěli jsme psa, tak teď máme dva. pučený..

a pět koček...

 a Růženu, no.

Čas nakrmit zvěřinec, upíct něco sladkýho k večerní Kinect session, aby ten výdej kalorií měl nějakej hlubší smysl, a zkusit chytit pár posledních sluníčkovejch pohlazení, když už tu půl dne dřepim v tmavym netkamrlíku. 

4 COMMENTS

  1. Chachach miluju tvoje psaní:D A cejtim se trochu divně ale,protože mě balení baví! Ale možná to říkám jen ted a až budu skutečně balit, budu taky nasraná :D Těžko říct. Je ale fakt, že se taky vždycky klepu,na co jsem zase zapomněla :D
    Statek?? To se někdo máá! Víc fotek bych prosila!:D Prasestřenka hází skvělý ksichtíky:D
    A pět koček..a Růženu no:D:D:D Já se z tebe zblázním.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Přeju ti úspěch s balenim, nebuď tak protivná jak já, nebo se s tebou nikdo nebude půl dne bavit :D Prasestřenka je nefalšovanej herec, má to v krvi, takže xichty a všechny její kreace jsou zážitek. Fotky dodám, jen co se dostatečně vyválim na sluníčku. A zapomněla jsem na rybičky v rybníce. Doslova zapomněla, možná by měli dostat něco žrát. Ehm..Jinak jsou ale všichni živí. Zatim... :D

      Delete
  2. Pff tak to bacha, my měli vedra ještě když vy povodně, takže troufám si říct, že u nás zatím lepší léto než v ČR!:D V létě je to s deštěm v pohodě,asi jako v Čechách,někdy naprší,ale častěji spíš třeba v noci a přes den je hezky :) Já vlastně celou dobu co jsem v Anglii nemám deštník a zmokla jsem jen jednou:D Jinak křečulka je nervózní,ještě mě nekousla,ale přítele asi dvakrát,hrozně se bojí,tak snad si zvykne,chci aby byla přítulná:/:D A moc děkuju jinak.

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *