Vesnický burani podruhé

Wednesday, July 10, 2013

Tentokrát na trzích. 
Tahle vesnická prdel světa má výhodu v tom, že každou neděli od března do 23. prosince přestává být prdelí a promění se v mostrózní trh plnej všeho - ovoce a zeleniny, hadrů, psů, koček, kachen, prasat, ovcí, oslů, kuřat, hus, hadrů, cetek, Vietnamců, žrádla, fejkový kosmetiky a zase hadrů. Jelikož u nás už v neděli zásoby poživatelnýho jídla slábly, vydali jsme se je doplnit právě na ředhošťské trhy. Blbý je, že chrápem vždycky až do odpoledne, takže většina větnamčíků už skládala plný palety jahod do auta a drze tvrdila "jahody nesou, všeno prodaný, pani, nemam nic!" Což vlastně nevadilo, my chtěli brambory.

Nakonec jsme sehnali všechno, dokonce i vajíčka, který se (na farmářskejch trzích - to prostě nepochopim!) ukázaly jako nedostatkový zboží. A jako bonus jsem si odnesla dvě kabelky. Nekup to, když jedna stála 79 Kč, muhehé!


tahle hrabačka se vyplatila!

důkaz místo slibů

ťuťuťu

a takhle to vypadá, když všichni masňáci vypadnou.

8 COMMENTS

  1. Ředhošť?! Vidím svoje dětství! :D
    Máme chatu v Lukově, TO JE TEPRV PRDELÁKOV. :D Ale je to kousek, mám takovej pocit, že tam za 14 ní budu muset zajet, i kdyby jenom pro ovoce. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé, vážně? Tak to je dobrá náhoda :D Určitě vyraž, já to tam zbožňuju. Kdybych nebyla líná a mizernej řidič, tak se tam vydávám snad každou neděli :))

      Delete
  2. Tam se dá sehnat snad všechno, ne? :-D
    A jinak parádně napsané to je :-))
    Bebe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Úplně všechno od spoďárů za dvacku po pneumatiky na traktor :D

      Delete
  3. Já chci takyyy na takový trhy!!:D U těch brambor jsem se zase nasmála.Jo a mimochodem ti to moc sluší:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó díky, ale zrovna procházím vorvaňovskym obdobím a kynu a kynu :))

      Delete
    2. Aha.A já jsem královna Alžběta:D

      Delete
  4. beautiful pictures, follow each other?

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *