Vesnický burani naposled

Thursday, July 11, 2013

Poslední den svobody si na statku užíváme každej po svym. Kočky jsou někde v luftu, jeden pes leží s nehoráznou depkou v mikroskopický skulině za hromadou nábytku, druhej je rozvalenej na gauči (nemam to srdce jí říct, že dneškem tenhle veget končí, ach jo). Růženě ráno praskla ohřejvací žárovka v terárku, tak úžasňák, rozenej chovatel plazů, postavil terárko venkovní. Čtyři prkna a cihly aby to drželo. Plus jedno prkno aby měla stín, plus talíř s vodou, protože já fakt nevim, jestli želvy pijou, ale mně by se v tom vedru pít chtělo určitě, ať sem želva nebo ne. Takže Růžena si užívá vycházku, drahouš paří Kinect a já nevim co se sebou, tak nedělám nic. Možná mam trochu splín, že zejtra touhle dobou budu zavřená v paneláku do konce svýho života, ach jo. Nakonec to byla dobrá vesnická dovča. Možná bych jí neměnila ani za Maledivy..

s Amálií venčíme želvici. škoda, že jí furt kouše do hlavy.


grilovací place = nejlepší část baráku

 je tu bordel, ale blaze

všude je tolik cetek a bordelu, až je to skoro mystický

 každej by měl chtít vanu uprostřed obejváku s výhledem na dvorek!

zdaj se tu fakt divný sny, ale spí se pohádkově

 jsem retard, ale trochu kaubój!

 a umim bejt i pozér.

 moře z ječmene (ovsa, pšenice, prosa, nevim co to je)

 z kradenýho je nejlepší buchta! 

You Might Also Like

13 COMMENTS

  1. Já ti to vlastně závidím,to vypadá naprosto krásně! Vždycky jsem se chtěla podívat na statek:)Takže chápu,že tě přepadá depka z paneláku,ale vždycky se dá najít nějaká zábava:D
    Mimochodem v obilí se taky nevyznám:D:D A jako kaubójovi ti to sluší:)

    ReplyDelete
  2. Pekné fotografie :) Mne sa tam to miestečko strašne páči ! :3

    GiveAway → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    ReplyDelete
  3. Tak joo teda,kvůli tobě jsem "napsala" článek, když ses ptala :D

    ReplyDelete
  4. Jé, to vypadá jako malinekj ráj na zemi!!

    Svět podle S.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak trochu je, přála bych takové místo každému :))

      Delete
  5. mnam mnam to ovocicko :)


    Inak uz len posledne 3 dni SUMMER giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. ten dom je dokonaly taky by som fakt ze brala,len bez pavucin samozrejme:) a to ovocie hm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pavučiny jsou holt všude, ono se tam obecně moc neuklízí :D

      Delete
  7. Kdy už bude článek?:(( :D

    ReplyDelete
  8. Waau, to je překrásný místo. A ještě i vyšlo to počasí. Škoda, že jsem loni nejela.

    ReplyDelete
  9. Jo a ty na tom koníkovi. :D Umírám. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mlčet :D někdy si tam zajedem ;)

      Delete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *