Útržky z hovorů

Thursday, July 25, 2013

Známe to asi všichni. Jedete si emhádéčkem, vlakem, busem, lodí, tryskáčem a lidi okolo vás neustále žvaněj kraviny. Někdy je to vtipný, někdy míň, vždycky otravný. Tak to vyřešíte sluchátkem do ucha a těžkym nezájmem. Já to tak aspoň dělám. Ale poslední dobou mám tolik brouků v hlavě a tolik protivných myšlenek, co mi tížej mozek, že si čas od času radši vyslechnu cizí problém a ten svůj zastrčim hluboko pod kúru mozkovou. Funguje to na sto procent, zvlášť pokud narazíte na takový exoty jako já. 

Matka + cca šestiletá dcera
matka: "Co se tak lísáš?"
dcera /dotčeně a zmateně/: "Já se rozhodně nelízám!"
matka /se smíchem/: "Řikám lísáš, ne lízáš."
dcera /zamyšleně/: "Jo aha!" Líz matku po xichtě.
matka /znechuceně/: "Ty prase."

Tři homodějové + bohužel já
jeden z nich: "To sou ale pěkný nohy."
další: "Vy ste prostě unikát. hm. no jó, to ste."
nevim kterej: "Hej slečno, poďte se mnou na oběd!"
asi furt tem samej: "Hej, kam vit mí tů brekfest!"
jinej: "Ty vole, dyť jí zveš na snídani."

Pani (očividně na prvnim rande po xy letech) + její randevů
paní /pokládá telefon/: "To byl můj synáček."
rande: "Aha."
paní /pobaveně/: "Prej, kde seš a s kym tam seš. Zněl dost znepokojeně"
rande /starostlivě/: "Aha. A kolik mu je?"
paní: "Čtrnáct."

A jeden čistě romantickej:

Odbarvená blondýnka + podivnej týpek
typan: "To sem byl ještě s Martinou, ale chodil jsem i s tebou."
blondýna /očividně potěšená touto skutečností/: "Fakt jó?!"
typan: "Víš kdy jsme spolu poprvý spali?"
blondýna /s láskou vzpomíná na nejromantičtější chvíli jejího života/: "V tom autě přece!"


Někdy to pobaví a někdy zas ujistí v tom, že vedete zcela normální život a vaše problémy jsou oproti jinejm vlastně i docela fajn. Když k tomu pak přidáte tři mladý vejrostky, co místo na sedadlech seděj v tramvaji na schodech a pani, co jim schválně na každý zastávce mačká tlačítko pro otvírání dveří a má z toho záchvat smíchu, protože všichni tři se tak musej zvedat a vystupovat, aby zjistili, že to vlastně dělaj zbytečně, protože nikdo jinej ven neleze, je to prostě vtipný a všechno má zas trochu víc smysl.

A jak to máte vy? Posloucháte někdy cizí rozhovory (protože co si budem povídat, někdy je to prča zadara) nebo volíte příval hudby do uší a nezájem o okolí?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázku: porůznu vygůgleno 

You Might Also Like

11 COMMENTS

  1. Proč se mi tvůj článek nezobrazil na zdi?GRR. Jinak jsem odepsala k sobě (zlozvyk,omlouvám se). Ale nic důležitýho,podstatný je,že klidně udělej takovej článek, u tebe by mě to navíc dost zajímalo :D A nejvíc ti taky sedne zrz!
    Jinak já tohle řeším těmi sluchátky, ale taky se někdy stane, že zaslechnu něco vtipnýho. I když ne tak jako ty:D:D Jinak připomíná mi to skupinu "Odposlechnuto v Praze", jestli to znáš. Někdy tam jsou fakt pecky :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu skupiny neznám, ale chci znát, ukázat! :D No já než se zase k nějakýmu článku dokopu, to bude let a barev na hlavě :D

      Delete
    2. https://www.facebook.com/groups/89359508313/?ref=ts&fref=ts Asi se ti to neukazuje že? Normálně zadej "Odposlechnuto v Praze" do vyhledávače a asi ti to najde. Jinak s tou zrz je to škoda,páč tobě fakt slušela,ale jo,znám to,může ti někdo něco říkat stokrát a ty když se v tom necítíš,je to zbytečný.. Jinak nevím,jakej máš problém,ale mně třeba na suchý roztřepený konečky pomohl dětský olejíček, zastřihnutí a pak šampon TRESsemé, ale nevím, jestli je v ČR k sehnání..možná na ebayi. A občas si je přeliju octem,pak je mam takový krásně jemný :D A ten článek koukej udělaaat:( :D

      Delete
  2. bože díky za to, že jsi mi na blog napsala komentář, díky nemuž jsem se dostala na tvůj blog, kterým listuju už dobrých pár desítek minut a čtu i a čtu a moc mě to baví :) budu číst dál a budu se těšit na tvoje nové články, protože člověk si tak pěkně málokdy počte.
    jinak jsem přesvědčena o tom že tady u tebe nejsem poprvé, ba naopak tvou přezdívku už znám hodně dlouho, ale až teď když projždím tvoje články, je vidět bloggerský pokrok :) jen tak dál.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, moc mě tvoje chvála těší a pěkně mi lechtá ego :D

      Delete
  3. Já to taky střídám, někdy poslouchám cizí rozhovory a když zrovna podnikám delší cestu tak poslouchám hudbu. Co mi víc vadí než hloupý/směšný rozhovory jsou vraždící pohledy lidí :D S tím se asi nikdy nesmířim, že na mě blbě zíraj lidi, kterejm sem nikdy nic neudělala (když nepočítám, že sedím a oni ne :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To znám, taky to nemám ráda, proto vždycky, když to jde, stojím někde úplně vzadu :D

      Delete
  4. Cože, tys taky dostala růže jen tak? Že by erupce na sluníčku?:O :D:D Potěší to, vid? No mně ten telefon funguje, ale chce to nový display :D Jinak kdy bude ten článek o vlasových změnách, mm?:D

    ReplyDelete
  5. To je huste, to se mi nechce verit! Sla jsi na ten obed / snidani? :DDD Ellie Goulding je super, letni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Néé, nešla, byli to fakt divný lidi :D

      Delete
  6. Úžasnej článek a tu písničku mám moc ráda :)).

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *