Každé léto má příběh.

Thursday, July 04, 2013

Nó, to moje ne. 
Nebo možná jo, ale já si teda nikdy nevšimla. Když nepočítám dovolenou před třemi lety Dovolenou před třemi lety nepočítám, protože s rozseklou nohou to neni dovolená, nýbrž nejvyšší level mučení. Koukáte na lidi, co se koupou, v duchu je nenávidíte, umíráte pod slunečníkem na vedro a nemůžete nic. Tak aspoň čtete jednu knížku za druhou, topíte se v sebelítosti a vlastnim potu, občas odskáčete na záchod, ale jinak máte smůlu. 

Měla jsem v úmyslu svojí drahocennou nohu zvěřejnit, ale většině by se obrátil žaludek naruby. 

Ani moje poslední prázdniny moc příběhů nepřinesly. Kromě šílenýho úbytku financí vynaložených převážně na všemožný párty večírky (tudíž velice smysluplně investované prachy, ha!) mi vynesly pouze účty za doktory a patery antibiotika. Angínu v létě už never more, tohle story bych vážně nikomu nepřála. Ale tohle léto jsem bez mandlí, tudíž nesmrtelná. Takže se nabízí otázka: co za příběh se bude psát letos?

Odpověď znát asi ani nechci, protože už samej začátek byl ztělesněnej chaos, nic nedávalo smysl a všechno bylo špatně. Teda kromě ukončení školy, to proběhlo celkem hladce a já tak můžu všem cpát, jakej mam veleúžasnej titul, kterej mi je pěkně k prdu. Jedny přijímačky byly podělány, druhý ne, takže dál pokračuju ve studentský krasojízdě a mam neblahý tušení, že ta ani nikdy neskončí. Tim jsem vykšrtla dvě nejproklínanější položky To do listu, přesouvám se do relaxační fáze a čekám, co se bude dít dál. A při tom čekání sním o perfektní dovolený někde v klidným koutě, nejlíp úplně mimo civilizaci, spřádám plány, píšu seznamy a úkoluju sama sebe, abych na konci mohla říct, že tyhle prázdniny měly vážně awesome story.

Co máte v plánu na letošní prádzniny vy? A kam za hranice razíte? Uvítám jakoukoli inspiraci na prázdninovou cestu :)) 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázku: lidovky.cz

You Might Also Like

5 COMMENTS

  1. Téda, tak tu dovču s rozseklou noho ti fakt nezávidím! Já jednou zažila něco podobnýho, takže vím o čem asi píšeš :) Jo a píšeš skvěle! :))

    Já vyrážím na Orlík, nebo na Slapy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Držim nám palce, aby nás letos nic takovýho nepotkalo ;)

      Delete
  2. Chudáku,to bych asi umřela,taková dovolená..Ale tak nehroz se,třeba se letošní prázky vyvrbí pěkně..:) Já možná pár výletů a v září na měsíc domů,juhu:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je vtipný, jak chtěj všichni pryč a ty se těšíš domů :D Ale chápu, že pro tebe to bude nejlepší dovča :))

      Delete
  3. jéj,bych se asi zabila,taková dovolená :( :D
    já jedu na tábor a pak jenom na Slovensko se sestřenkou:)

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *