YES!

Thursday, May 09, 2013

Dnešním dnem končí éra utrpení, prokrastinace a následnýho šílenství, dnešek je den odevzdání mého celoživotního díla. Nebo spíš díla za poslední rok a půl, který ale vzniklo až v průběhu dubna. Nečekaně.  A proto moji milí, nekašlete na svoje povinnosti jako já, ušetříte si tim šedivý vlasy, vysvětlování vedoucí absolventský práce, proč musíte dostat zápočet za dosud neexistující práci, a množství záchvatů šílenosti, který vám kámoš stres v krátkym časovym horizontu dopřeje. 

Vím o čem mluvím, vědí to moje vlasy a ví to i moje vedoucí absolventský práce, který se budu asi už nadosmrti obloukem vyhejbat. 

2 COMMENTS

  1. vypadá to hodně vzdělaně, protože nerozumím ani tomu tématu práce. :D ale jsem ráda, že se zase našel někdo z prokrastinátorů a já si na to nepřipadám s odkládáním všeho tak sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nó, já tomu tématu nerozuměla tak do půlky práce :D Ale je to za mnou a už nikdy víc!

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *