Kreativní kóma

Tuesday, April 09, 2013

Měla jsem v hlavě tolik myšlenek, ale víkend je úplně zazdil. Chuť schopnost něco čtivýho sepsat je taky někde v čudu a to všechno kvůli absolventce, která mi jednou zničí život! Psaním absolutních keců jsem strávila jak sobotu, tak celou neděli, s výjimkou několika minut strávených jedením, sezením na záchodě, spaním. I když tim vlastně taky moc ne. Damn it! 

Takže jsem maximálně vypsaná, upsaná a tvořivě a kreativně vycucnutá a ani dva relativně volný dny mě ještě nezrekreovaly natolik, abych mohla prostřednictvím fejslesu předávat světu svá životní moudra (což nás všechny samozřejmě strašně mrzí, že jo). Aby tohle celý bylo aspoň trochu o něčem, zveřejňuji svoje kpopukáníchabý sportovní výkony minulého týdne. 


PONDĚLÍ: velikonoční žranice rovná se nulovej pohyb
ÚTERÝ: JM Cardio Kickbox (10 minut), 8 minutes ABS workoutSexy back workout
STŘEDA: JM Cardio Kickbox (10 minut), 8 minutes ABS workoutGet Madonna's ArmsHow to get legs like Jennifer Lawrence
ČTVRTEK: JM Cardio Kickbox (10 minut), 8 minutes ABS workoutHow to get legs like Jennifer LawrenceGet Madonna's Arms
PÁTEK: flákačka
SOBOTA: JM Cardio Kickbox (10 minut), 5 minute Back workout, 5 minute Hip workout,8 minutes ABS workout
NEDĚLE: flákačka

Je nutný brát tohle všechno s rezervou, protože jsem se u většiny jen válela v křeči na zemi. Ale pořád je lepší něco než nic a tenhle týden to už snad bude jenom lepší.

zdroj obrázků: pinterest.com & weheartit.com

You Might Also Like

6 COMMENTS

  1. Replies
    1. Děkuji Denisko, zatím to není nic moc, ale ono se to snad zlepší :))

      Delete
  2. Tak pořád jsi na tom lépe než já :D cvičila jsem naposledy tak před měsícem :D Más bezva blog! Dávám like na gfc (petra lorietta), já na blogu gfc nemám, ale můžeš mi dát like na facebooku, udělalo by mi to velkou radost ;) Předem děkuji! Dej mi vědět, kdyby sis také založila fb, nebo circles, či bloglovin, ráda dám like ;) Měj se hezky!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  3. wow to riadne vela cvicis! klobuk dole!

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    ReplyDelete
  4. Never give up! That is the philosophy! :)

    ReplyDelete
  5. Wow, děkuji za radu, tak to jsi půjčím, máš skvělý blog, začala jsem tě sledovat :))

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *