Hélium

Wednesday, April 24, 2013

Jakou radost dokáže udělat jedna nafukovací kočka, o tom jsem neměla do minulýho tejdne ani ponětí. Vyškemrala jsem si jí při odchodu z matějský v rámci svýho b-dne, ale už mi nedošlo, že lidi v narvanym emhádéčku nebudou sdílet moje nadšení. Někdo to s humorem vzal i když mu balón přistál v obličejový části, někdo (zejména dětská část populace) otravoval, že tu kočku taky chce, většina však nasraně ufala a tssovala. 

Takže jsme to zabalili o nejednu desítku zastávek dřív v naději, že než si nacpem pupky pizzou na Petříně, budou už všichni suchaři doma u nováckýho šíleněvtipnýho sitkomu a naše malá čičina nebude ohrožena. Což byl pochopitelně omyl, protože když jsme se každej těžší o 350 gramů dovalili z kopce zpátky na zastávku, lidí tam bylo snad ještě víc, kočce se nechtělo lítat ani nenuceně vlát, natož v klidu setrvávat v jedný pozici, takže tramvajový mordor směle pokračoval. Pravda, negativní funění přebíjely radostné výkřiky dětiček, kterejm, kdybych nebyla lakomá a měla je ráda, ten balón dám. Ale já je ráda nemam a lakomá jsem. Cha. 

A teď tu koukám na její velkou hlavu, která je už lehce deformovaná (vlivem... možná mých dvou synovců,  ale těžko říct) a vzpomínám, jak to byl bezchybnej den a začátek toho nejlepšího birthday víkendu ever. Plus přemejšlim, jestli neni škoda toho helia, co mi tu tak bezděčně uniká do prostoru.. Zkoušeli jste někdy fetovat vdechovat hélium? Já totiž ne. Jednou to prubnu. Ale dneska to nebude.. 


You Might Also Like

10 COMMENTS

  1. Milá Heli,
    no to jsi měla říct, tenhle blog já znám:-D!
    Jinak mě moc těšilo a budu se těšit někdy příště.

    PS: O balon Hello Kitty bych se taky nedělila:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Óó tak to mě těší, vážně! Taky se těším na další příště, snad brzy zorganizuješ další zábavný kurz ;)

      Delete
  2. Zkoušela jsem hellium... když mi bylo 14, probíhaly na podzim nějaké volby a jedna paní měla kampan s balonkami... vyškemraly jsme s holkama a pak se hrozně smály. Pak je to vskutku nepřirozený hlas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se právě svýho hlasu bojim i normálně, neumím si představit, že by zněl ještě víc nepřirozeně :D

      Delete
  3. Skvělý :D :D. Tenhle bal=on bych taky nedala z ruky :D. A helium jsem taky nikdy nezkoušela =D.

    ReplyDelete
  4. beautiful pics! I did not know your blog and I like it, if you want to just come by mine and follow if you like us! tell me something!

    NEW POST, ETHNIC SKIRT!!
    http://www.trianatibal.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky. :) Já balónky zbožňuji, ale už od dětství jsem žádný nedostala. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si právě tenhle trošku vyprosila :D

      Delete
  6. Perfektně napsaný (opět), perfektní kočka a perfektní fotky. Směju se. :D

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *