Apríl? April!

Monday, April 01, 2013


Nazdar dubne, ráda tě vidim hned z několika důvodů. 
.
Za prvé, blíží se mi absolutorium, na který pochopitelně z vysoka prdim, tak snad mě donutíš aspoň něco málo užitečnýho dělat. Taky jsme o krok blíž k počasí co kamarádí s mikinou a kraťasama, ve kterym konečně můžou moje věčně promrzlý končetiny existovat. V půlce mě pak čeká smutné konstatování, že jsem zase o rok starší, to ale hravě spraví něco jako diamanty, BMW nebo osobní setkání s Warholem. 
Dál chystám přemluvit svoje líný kosti a s vědomím, že mi mandle nebudou už nikdy víc v krku páchat harakiri  pomaloučku opráším své růžovo-neonové najky na běhání. A když to vyjde, vítej zpět fitboxe!  No a pak tu máme dvacátýho prvního a s ním étericky sladkou, růžovlasou Ellie. Takže dubne, tohle by mi mělo celkem stačit, ale já jsem i pro nějaký to milý surprájs, ok? ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázku: google.com
& přetvořeno mnou 

10 COMMENTS

  1. Hezké. Ať máš krásný duben plný surprajsis:-)

    ReplyDelete
  2. já chci taky na Ellie!:)

    ReplyDelete
  3. April is one of my favourite months of the year!
    A little closer to summer :)
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Yay, April...but why is it still snowing in my country;(?

    ReplyDelete
  5. Máš hezký blog :)

    Mrkni na náš a zanech prosím komentík ;))

    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/04/jersey-dress.html?m=1

    ReplyDelete
  6. mám pocit, že žijem v narnii, tam bola tiež stale zima. tiež som o rok staršia, narodeniny som mala už prvého.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nám oběma přeju do dalšího roku jen to nejlepší :))

      Delete
  7. Super fotka, taky už se těším, až konečně to jaro dorazí...

    PS. Děkuji za hezký komentář, máš moc pěkný blog!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  8. I love your blog, did not know him! I feel like if follow each other? Tell me something!

    http://www.trianatibal.blogspot.com

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *