Velikonoční radovánky

Saturday, March 30, 2013

Velikonoce jsem vždycky bytostně nesnášela, už jako malou mě děsila otcova pomlázka, která se v kýbli na chodbě nacucávala celej víkend  vodou, aby to v pondělí pěkně svištělo. Postupem času stačilo přidat pár ožralejch koledníků, nevěru a pocit absolutní zbytečnosti a ze svátků oslav jara se staly jedny z nejmíň očekávaných dnů v roce.

Loni jsem rozhodla Velikonoce sabotovat úplně a dodržet jen tradice, který se týkaly něčeho užitečnýho. To znamenalo nechutný zelený pivo na Zelenej čtvrtek, velký vyspávání kocoviny na Velkej pátek, v Bílou sobotu pak nezapomenutelnou párty v Kutný Hoře, na Velikonoční neděli jsem okusila nejhorší uličku hanby a nejdivnější popártní Activity a v pondělí jsem konečně od čtvrtka dojela domů. Velikonoce to byly pestrý a kdyby mi v tý Hoře někdo řek, že jsem právě poznala svýho současnýho lavrbóje, vysměju se mu bez výčitek do ksichtu. Ono naše seznámení bylo víc o fyzičnu než o čemkoli jiném, takže když jsem ve čtyři ráno čuměla do stropu v hotelu, jehož jméno jsem neznala, a poslouchala jeho protivný chrápání, jedinou útěchou, která mi běžela v hlavě, byl fakt, že už ho nikdy neuvidim. A hele, letošní Velikonoce trávíme spolu, zvesela si chrápem oba a já miluju ten den před rokem, kdy jsem si ho poprvé prohlížela a hlavou se mi honilo, že je to totální idiot.


Letos si tyhle praštěný svátky hodlám užít v poklidu. Jídlo, drahouš, televize, čokoládový zajíci a nádivka, ne nutně v tomhle pořadí. Apríl letos pokoušet nebudu. Nebo že by jo?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdroj obrázku: weheartit.com

0 COMMENTS

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *