Valentýn sucks!

Thursday, February 14, 2013

Laskavě už žádnej valentýn, tenhle marketingovej svátek je peklo. Kam se poděl první máj? Všude jenom lidi (čti chlapi), co bezmyšlenkovitě sháněj často laciný dary, aby si odbyli jeden den v roce větou miluju tě. Blbost, milovat se máte 365 a jednu čtvrtinu dne v roce, stejně tak často si to máte dokazovat. Pan Valentýn se musí obracet v hrobě a litovat dne, kdy ten milostnej dopis poslal. Já bejt strůjcem týhle estrády, tak se teda vobracim. A pořádně. 

Jó, jsem zahořklá, zlá a protivná, ale v čem je tenhle svátek lepší, než dát si pusu pod rozkvetlou třešní?

U nás už rostou, heč! // čekaj mě dva měsíce řádný očisty // v Praze je furt blaze // povaleč // nejňůňovější kelímek na colu

Ten kelímek jsem si jako největší infantilec přinesla z kina až domů. Za mé nepřítomnosti mi byl však vyhozen. Ach jak je nešťastný osud ledních medvědů!

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. ja by som to tak tragicky nebrala :) kto hovori ze Valentin znamena ze si iba raz v roku vyznas lasku?:)
    ale chapem je vela ludi, ktori tento sviatok nemaju radi:)

    ReplyDelete
  2. aké milé forky.
    krásny blog!
    tohto roku to beriem aj ja tak tragicky. človek sa cíti byť taký nemilovaný, keď si okolo neho ľudia dájavú červené darčeky a pusinky na každom rohu... ale tiež si myslím, že by sa to tak tragicky brať nemalo ;).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  3. Holky máte pravdu. Nemám nic proti, když si dva lidi udělají na valentýna radost. Ale co mě vážně štve je domněnka některých lidí, že musí rychle něco koupit, jinak bude drahá polovička naštvaná. Takhle to podle mě bejt prostě nemá a bohužel hodně lidí v mém okolí žije v domnění, že o tomhle tenhle den je. Nicméně proti nenuceným pozornostem a času stráveném společně nemám vůbec nic :))

    ReplyDelete
  4. hezké fotky :) moc :)
    přidala jsem se mezi čtenářky a ráda bych tě pozvala ke mě na blog na giveaway o krém lavera.. onlygirlnn.blogspot.com :)

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *