Soutěžní

Tuesday, February 12, 2013

Jakožto sabotér valentýna jsem dlouho zvažovala, jestli se soutěže, pořádané holkama z A cup of Style, zúčastnit. Když se mi pak poštěstilo fotit zrcadlovkou namísto mého rozpadajícího se digitálu, rozhodla jsem se nebejt trapná a zkusit štěstí. 

Protože podstatou bylo zvěčnění valentýnského outfitu/looku, narvala jsem se do červený sukně a přidala infantilní silonky se srdíčkama, aby se neřeklo. No a jelikož sukně nenosim, nemam k nim žádný boty a tudíž jsem vyrazila v traktorech. V záloze jsem měla sice jedny na podpatku, ale v tý zimě se mi do nich pekelně nechtělo a ani možná výhra mě nedonutila vylézt z ponožek. Jó ale vytáhla jsem z igelitu tu svou novou bujnou kštici. Mít dlouhý vlasy byl zážitek za všechny prachy!



Můj komorní inkognitotajnejagent fotograf a jeho zasloužená odměna ♥

5 COMMENTS

  1. To je vážně dobrej nápad na tu soutěž, vybrala sis zajímavý místo na focení ;)

    ReplyDelete
  2. To jsou překrásný fotky. A já je vidim až teď. Hanba mi. :D A proč tohle nenosíš normálně? Moc ti to sekne, bejby. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Protože do tý sukně se už nenarvu a ty silonky jsem roztrhala :D

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *