Morální kocovina

Friday, February 01, 2013

Slevy jsou zvrhlost!

Takhle to dopadá, když jdete do krámu pro jednu konkrétní věc. Tašky plný všeho, prázdná peněženka, morální kocovina a ve výsledku nic moc z toho. Původní plán zněl, popadnout rám a zdrhat, nicméně CCC zná mojí slabost a ví, že cingrlátkům za tři pětky já prostě neodolám. Tak mam další, sto tisící pátý naušnice, psí řetěz na krk a jako bonus krutopříšný tričko z krámu vedle, kde se všichni proti mně taky spikli. 

Vínový tričko - Takko (149,-) //  Vínový naušnice, náhrdelník - CCC (vše po 30,-)

Ha, teď vypadám dost jako burgundy freak. Jenže, kdybych byla, nikdy bych si neodtrhla dvoje naušnice od huby a nehodlala je darovat na zítřejší oslavě! Takže tak.

You Might Also Like

4 COMMENTS

  1. Taky jsem neodolala těm skvělým cenám doplňků. :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Povídej mi o tom... :D
    Moje slabost je drogérie a všemožná kosmetika v ní :D
    Neodolám... :D

    ReplyDelete
  3. Very nice!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. krasna barva:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/02/giveaway-ii.html#comment-form

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *