Je libo nové vlasy?

Friday, February 01, 2013

Vlasy jsou u nás doma zakázaným tématem k hovoru už pěknou řádku let, řekněme od vždycky. Svou přírodní barvu jsem několik desetiletí (dobře, tak necelé jedno) neviděla jinak než na párcentimetrových odrostech, který stejně lžou, protože se jejich barva mění s umístěním na hlavě. Nikdy jsem nepochopila, proč mi okolo obličeje raší zrzavá změť mikrovlasů, kdežto na zbytku hlavy přežívá jakástakás světle hnědá. Jedna pani kadeřnice byla tak nadšená tímhle zjištěním, že nad mou hlavou svolala schůzku svých kadeřnických kolegů, kteří desítky minut óchali a áchali. Divnost
Barvy se tedy na mé hlavě mění s počasím, náladou, roční dobou a slevami v drogerii. Převážnou část svýho života trávim v hnědých odstínech, experiment blond mám ale také za sebou, avšak s nevalným úspěchem. Hlavní problém mých vlasů ale není barva, nýbrž délka, nebo spíš krátka, protože dlouhý vlasy jsem za jedna dvacet let neměla ani na sekundu. Proto jsem se rozhodla udělat radikální krok a investovat vydobyté vánoční finance za clip iny. 

Objednávala jsem z eshopu naší milé Péti z petralovelyhair, jednak proto, že čtu její blog a je mi tím pádem jako prodejce bližší, druhak proto, protože sama fejkový vlasy nosí a na většině fotkách je tak můžu vidět v akci a třeťak proto, protože jsem kdysi dávno v prehistorii vyhrála giveaway, jejíž součásti byla pěkná sleva na clip iny dle výběru. Při výběru barvy jsem trochu tápala, protože moje vlasy jsou v současné době tříbarevné (ehm ne schválně, nedopatřením..) a zcela neodpovídající nabízenému vzorníku. Ale po poradě s Petrou, drahým a ženou jsem vybrala odstín 04 středně hnědá s tím, že si je doma v salonu nabarvím společně s mými vlasy na přijatelný odstín a zároveň je nechám přirozeně sestříhat. 

Balíček mi přišel hned druhý den po zaplacení, bez poštovného, kvalitně a bezpečně zabalen. Nicméně samotné vlasy už tak kvalitně zabalené nebyly, sáček byl roztržený, takže kdybych se je rozhodla reklamovat, měla bych pěknýho smolíka. Reklamace je ale zbytečná, protože odstín je ideální, respektive bude, až vymyslim barvu, na kterou je natónuju. Sponky, délka i hustota jsou ideální, ehm dobře, délka ne, ale to vyřeší nůžky v rukou ženiny schopné kadeřnice, nicméně jediná věc, která mě trochu zklamala, je kvalita vlásků. Tyhle remy vlasy jsou stoprocentně lidské a slibují TOP nejvyšší kvalitu. Nevím, jestli můj dárce měl stejný problém jako já se suchými vlasy bez lesku, nicméně takové vlasy jsou. Není to žádná katastrofa, ale od nejvyšší kvality bych čekala víc, ještě když to není tak úplně levná sranda. Ale mé optimistické já ve mně budí naději, že se to barvením třeba trochu zlepší.  


Xichtu si nevšímejte, jsem rozespalá, nenamalovaná a vypadám tu dost pokrouceně, nicméně na ukázku, jak vypadá moje nová vlasová deka to postačí. V první řadě bych ráda podotkla, že nandání možná zabere několik minut a je superlehké, nicméně ne pro mě. Trvalo to věčnost a donutilo mě se zamyslet nad faktem, že mám buď strašně úzkou a šišatou hlavu nebo jsou ty pásky ultraširoký. Nejjednodušší vysvětlení je ale takový, že jsem nešikovnej idiot a budu to muset do plesu natrénovat. Přeju good luck sama sobě.

6 COMMENTS

  1. Hi beautiful,

    lovely blog! Shall we follow eachother?
    Let me know on my blog and I will follow back straight away!

    Love, Carmen
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. si krásna aj bez makke-upu :) a vlasy sú tiež úžasné
    BeeKey

    ReplyDelete
  3. Hi dear, thanks for your comment on my blog
    Yes, you can follow my blog via google friend connect.
    I follow you now, pls follow me back on GFC


    Love, Carmen

    ReplyDelete
  4. Já bych ty dlouhé a zdravé vlasy hned brala :)
    Podle fotky je máš lesklé až až :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je optický klam :D Ofina by šla, ale konce mám strašidelně suchý.

      Delete
  5. podla mna make-up ani nepotrebujes!:)

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *