Random a tak.

Wednesday, January 23, 2013

Když strávíte Novej rok v přítomnosti horečky a následně pak tejden na kapačkách na infekčnim oddělení, neni to fajn. Pak vás vykopnou, protože nutně potřebujou pokoj pro někoho jinýho, vy se cejtíte stejně mizerně a mizerně vám i je, protože nemocniční jídlo je šlichta. Vrátíte se domu, kde koukáte do stropu, víte, že se máte učit na zkoušky, ale pochopitelně to neděláte, jíte, spíte, přežíváte. Když je vám líp, jdete ven, hrajete sázky a dostihy, ale pořád se neučíte. Nepíšete blog. Prokrastinujete, snídáte, obědváte a večeříte jako prase v posteli, kynete, ale ani s tim nic neděláte. Po dalším tejdnu přijde první zkouška, druhá, třetí, čtvrtá, nějaký ty zápočty a to si pak rvete vlasy, brečíte, házíte věcma, trháte poznámky, ale stejně to pak všechno dáte s jedničkama, dvojkama, leháro a pohoda. Nakonec zjistíte, že máte foťák plnejch vánočních snímků, co jsou teď už k prdu a to vás štve, protože mohly bejt pěkný. Jenže kdo je na konci ledna zvědavej na Vánoce? Já teda vůbec ne. A tak se stane, že láduju fotky do předchozího článku ke spokojenosti obou stran. Haha, chtělo se mi napsat smluvních stran.. podělaná ekonomie!



 Jsem rozmazlovaná čokoládou i květinou. 
Jenom ty diamanty nějak chyběj :D

 Sobí (Losí?!) těstoviny // Nová židle. Konečně! // Ikea vodka

Ikea je jedna velká posedlost. Kdybych mohla a kdyby mě tak nenudilo koukat na stejný věci, tak jsem tam denně. Bydlela bych v těch jejich provizorních bytečkách a snídala masový koule s hranolkama.. 
Co vy a Ikea? Lajk, dislajk, nasing spešl?

You Might Also Like

10 COMMENTS

  1. Já a IKEA jsme jedno velký lajk. Buď bych tam spala, nebo bych tam všechno vykoupila, jsem nábytkem, nádobím a všema těmahle věcma posedlá, když se tam dostanu. :D Je pech, že mám IKEU asi deset minut od baráku.
    Ale jedla jsem tam jenom párkrát, ty koule musím vyzkoušet. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, viď! Stejně tak i já nikdy neodcházim s prázdnou, a taky bydlím kousek, takže když se doma nevaří, jedu na žranici. Ikea je prostě srdcovka ve všech směrech :D

      Delete
  2. Replies
    1. Je! Plánuju dneska pokořit jednu z vodek. Ehm, na oslavu úspěšných zkoušek samozřejmě! :D

      Delete
  3. Jéé, s tou nemocnicí ti to teda vůbec nezávidím. Snad se dáš brzy dohromady. Jinak ty fotky jsou moc pěkné, miluji růže a miluji čokoládu :)

    ReplyDelete
  4. Sobí těstoviny jsou úžasné! A Ikea vodku jsem teda ještě neviděla, to chci vědět, jak to chutná :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já právě taky ne, vyzkouším a jestli neoslepnu, hodím echo :D

      Delete
  5. Ta čokoládka...mlask :). Ikeu mám hodně ráda..jen ji mám hodně z ruky, ale to je možná dobře, buhví jak bych tam rozhazovala peníze:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bydlet daleko je v určitých chvílích vážně výhoda ;))

      Delete
  6. hmmm pekný random. Ja mám Ikeu raada, človek sa tam vždy vyberie a odnesie aj to, čo nechcel :)

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *