(Po)vánočně.

Thursday, December 27, 2012

Nemám vůbec ponětí, co napsat, tak chvíli dělám, že mi to de, pak to smažu, nasraně sedim a tak furt dokola. Ono je někdy lepší totiž moc nemluvit. A o těhle vánocích to platí tak osminásob. Nejsem nevděčný dítě, nepotřebuju dokonalost, ale taky nepotřebuju bejt obviněná z rozbití foťáku upřenym pohledem, vidět, jak otec rozbaluje stejnej dárek od někoho jinýho, zatimco ten můj (skvělej zabalanej baj d vej) shodnej leží pořád mezi nerozbalenejma, a přibrat tisíc kilo za tři dny. Nevadí, za rok se to třeba povede líp. ;)

EDIT: Protože sem chlubna, můj život se neobejde bez zveřejnění fotek z extra štědrýho dne, co jsme si s J. udělali na truc dvacátýho vosmýho prosince. Pro tuto příležitost byl v nočních hodinách předchozího dne zcizeno strom něco, co strom připomínalo velmi vzdáleně, zasazen do květináče a nazdoben papírovym řetězem z lidlovskýho katalogu. Nejlepší Vánoce ever!



Báječný hrůzosladký lízátka // Nějaká ta romantika // Nejlepší vánoční punč z bio propriet, co se měl ohřát, což se k nám nedoneslo.. // Pokus o jakousi dekoraci // Zcizenej strom


Ikeácká taška // Home made button od ženy // Gaga a její černá zvrhlost

Nevděčný děti dostávaj vždykcky tunu dárků, tak proto jich mam bambilion. Další důkaz, že moje víra v karmu je zpochybnitelná. Nebo ne, neni. Keep calmp and let karma finish it!

4 COMMENTS

  1. Tak ono se opčas něco nepodaří... příště to bude lepší, uvidíš :)
    Jinak ti závidím tu voňavku od Lady Gaga, už hrozně dlouho chci vědět jak voní ;) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasně, nemá cenu si tim kazit Vánoce. Navíc jsem si je plně vynahradila v pátek s přítelem, kdy jsme si udělali náš soukromý štědrý den :)
      A Gaga voní hodně sladce, meruňky jsou dominantní. Mám moc ráda takové vůně, Ježíšek to letos trefil dobře!

      Delete
  2. jak ti voní parfém od LG? :) já ho mám od podzimu a pomalu finishuju, voní moc hezky, ale chce to změnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voní mi moc, jen ta výdrž by mohla být lepší. Mám zajetého citrusovou vůni od CK, tak už to chtělo nějakou sladkou změnu:))

      Delete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *