Den první: 30

Friday, October 26, 2012


Jsem líná, sedim v práci, nemam podzimní prázdniny a je mi zima. Do konce pracovního dne zbejvaj dvě hodiny, do konce tohodle šíleně táhnoucího se dne zbejvá hodin asi milion. Nechci do kina, chci spát. No a co, že je to Bond (sakra sexy blonďatej Bond), no a co, že mam mít popkorn zadarmo. 

Ve snaze zkrátit si těch 120 minut píšu článek o třiceti věcech, podstatách, skutečnostech, který utvářej mou komplikovanou osobnost.

  1. Negativistický kecy. Vlastnost typicky česká, protivná a vůbec nejhorší. Stěžuju si denně, na všechno a na všechny, na věci, co mě štvou, co mě neštvou i co neexistujou. Většinu svýho života trávim permanentně nasraná.
  2. Sarkasmus. Nejrozšířenější způsob mýho vyjadřování. 
  3. Drzost. K zrzkám patří.
  4. Introvertismus. Pravděpodobně neni slovo. Ale i tak mě navzdory všemu vyjadřuje.
  5. Pihy. Tak ty jsem nesnášela, pak milovala, teď zbožňuju. Škoda, že se zimou mizej neznámo kam.
  6. Slovanskej zadek. Typickej a zděděnej po matce. Největší kus mýho těla, co nejodolnějš vzdoruje dietám i cvičení.
  7. Lenost. Další super vlastnost, která hejbe světem. Světem, mnou ani trochu.
  8. Prokrastinace. Starší a zvrhlejší sestra lenosti.
  9. Chlapi. Jsou lepší než ženský. Jsou nejlepší závislost a uměj vařit.
  10. Obžerství. Každodenní hřích, co mě jednou zabije.
  11. Stydlivost. Podtrhuje mojí osobnost introverta. Dostává mě do problémů.
  12. Studený ruce. A nohy. Neustále, i v létě jsou fialový a skoro mrtvý.
  13. Barevný ponožky. S kočkama, se psama, zelený, fialový. Miluju je!
  14. Single. Díky bohu.
  15. Nedoslýchavý ucho. Z pravý strany na mě nikdy nemluvte, neslyšim ani fň.
  16. Hudba. Mi sice nehraje do sluchátek stereo, ale stejně je to věc, bez který nedám ani ránu. 
  17. Vybledlost. Asi taky patří k zrzavejm vlasům a pihám, nicméně občas je to extrémní nechutnost.
  18. Tequila. Je moje silná stránka. Jägermeister pomalu konkuruje. Vodka s redbullem nikdy nezaostává.
  19. Movie freak. Jsem pasivní kritik. Nesnášim americký komedie, baví mě akce, nudí ucajdaně průhledná romantika. Nepohrdnu seriály, v nouzi i dokumenty stačej k radosti.
  20. Zájmy. Fascinujou mě divný věci. Vězení, zbraně, východní země, Osvětim.
  21. Placatý vlasy. Taková je prej jejich struktura. Co s tim dělat, abych nevypadala jak vonuce už mi ale nikdo neřek.
  22. Stres. Je přesně ten stav, ve kterym se neustále nacházim vlastní blbostí. 
  23. Zelenomodrošedivý oči. Ne, nevypadaj vůbec tak dobře, jak to zní. 
  24. Fitbox. Je sport, co mě totálně zmanipoluval.
  25. Justin Timberlake. Je moje modla pěknou řádku let. Netušim proč - herec je průměrnej, zpěvák je ukňouranej. I tak mam jeho písničku zvěčněnou na těle.
  26. Kafe. Největší závislot. Kafe + cigáro = dokonalá největší závislost.
  27. Listopad. Je s prosincem nejúžasnější část roku. 
  28. Oranžová. Je barva, kterou ze srdce nesnášim.
  29. Plyšovej lev. Se mnou sdílí postel už od mejch čtyř let. A tak to zůstane.
  30. Práce. Mi zas tak uplně nevoní. Bohémskej život navždy!

1 COMMENTS

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *