Bond, James Bond

Sunday, October 28, 2012

Nejočekávanější (no, hned po Twilightu) film tohodle podzimu. 85 % na čsfd. Nadšení. Pozitivní kritika. Davový šílenství a zaplavený kina. 

Bude to pecka, říkala jsem si. V pátek jsem ze svého těšení se trošku polevila, nicméně to byl jen následek stráveného dne v práci. Když jsem se pak pohodlně uvelebila v poslední řadě uprostřed, strávila fakt, že má promítání zpoždění (to jako vážně už i kina přebíraj světový trend čekám, čekáš, čekáme na všechno, na co čekat jde?!) a zanořila roku do největšího sýrovošunkovýho popkornu, nadšení se opět dostavilo. Ovšem ne nad dlouho. 
Nemá cenu se tu více rozepisovat, pozitivní a sem tam tu negativní kritiku si můžete vygůglit. Já naivně dala na poměrně vysoké hodnocení a recenze mých přátel, nicméně mám pocit, žejsme asi každý sledovali jiný film, protože jinak si to nedokážu vysvětlit. Nebýt sexy nahýho, oblečenýho, zraněnýho, ožralýho Craiga, neuvěřitelnýho výkonu Javiera Bardema, který ukázal, že je vážně Pan herec, a celkem vtipnejch poznámek v dialozích, nevydržela bych tam těch 143 minut ani náhodou. Efekty jak ze začátku počítačový éry, trapnej děj s ještě trapnější zápletkou, spoustu zbytečnejch věci, lidí i situací, ne příliš dlouhej život Bond girl. Ztráta času a škoda peněz. Vážně.

EDIT: Pomoc! V mém okolí se dosud nenašla osoba, která by z filmu nebyla nakřivo. Jediným (částečným) zastáncem se stal Instinkt. Smutný. A možná tomu fakt nerozumim.

Jediná povedenost tohodle filmu. Adele a její skvělej hlas.


4 COMMENTS

  1. Takže tradičně dali to nejlepší do traileru? :D
    Víš, že mě to ani nepřekvapuje? Už opravdu začínám souhlasit s jedním známým - čím víc dílů to má, tím je to horší..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já z toho mám fakt hloupej pocit, hlavně, když jsou z toho všichni okolo mě nadšený. Nevím, jestli jsem moc kritická, nebo jsou všichni slepý :D

      Delete
    2. Vůbec bych se nedivila, kdyby to bylo to druhý. Je to přece "legendární Bond", ten musí být úžasnej! Nevim, zdá se mi to jako zažraná fáma, ale Skyfall jsem neviděla, tak nemůžu moc soudit. :D

      Delete
  2. Je to debilní film. :D Popsala jsi to tu přesně.

    ReplyDelete

Zpátky do minulosti

Máš něco na srdci?

Name

Email *

Message *