Pracovně-flákací

Monday, September 10, 2012

Sedím v práci od osmi, za tu dobu jsem snědla pár brynzovejch oplatek, dala si hnusný kapučíno bez mlíka a podělala, co se dalo. Jsem unavená a otrávená, a taky trochu vyděšená, protože mě tohle čeká ještě další čtyři dny. A za pár let i celej život.
Na druhou stranu, ve škole bych umřela nudou a doma na upracování a prach. Nekonečná rekonstrukce obýváku a kuchyně dneska slaví své týdenní narozeniny a příští týden oslaví ty druhé. Už aby to bylo, trochu mě unavuje chodit do obejváku pro věci z lednice a vařit si kafe v koupelně. 

A tak si tu tak sedím, mrvim faktury a objednávám lidi na zubní, i když volaj kvůli pediatrii. Taky projíždim blogy a bulvární články, konstatuju, jak je ta Miley praštěná (ale pořád kus!) a miluju pondělí.

You Might Also Like

2 COMMENTS

  1. nejvíc ji slusi tenhle styl!!

    ReplyDelete
  2. btw. Jsem tvá nová sledovatelka blogu.
    (oplatíš? http://handbagforladies.blogspot.cz/ )

    ReplyDelete

Blog Archive

ozvi se

Name

Email *

Message *